Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Ministerul Bunului-simt. Cum sa scapi de birocratia excesiva, pretextele de doi bani si limbajul de lemn corporativ - Martin Lindstrom

-5%
49,00 Lei 46,55 Lei

Editura: Publica

Autor: Martin Lindstrom

Pagini: 256

Anul publicării: 2021

ISBN: 978-606-722-430-6

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067224306 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Un ghid in cinci pasi, practic si plin de umor, despre cum sa scapam – noi si companiile noastre – de piedicile birocratiei


In timpul pandemiei de COVID-19, serviciile de securitate din aeroporturi le-au permis pasagerilor imbarcarea cu cantitati nelimitate de dezinfectant pentru maini, dar au mentinut limita de 100 de mililitri pentru toate celelalte lichide. Ai nevoie de o drujba ca sa-ti scoti din ambalaj noua pereche de casti. Esti la cea de-a opta intalnire online pe ziua de azi, fereastra Zoom se tot blocheaza si, daca mai auzi o data „Nu, stai; nu, incepe tu”, o sa faci o criza de nervi. Dar mai intai trebuie sa asculti o interminabila prezentare in Power Point pe care toata lumea pretinde ca a citit-o, dar pe care n-a citit-o nimeni de fapt si care putea fi rezumata intr-o pagina.

Ce s-a intamplat cu bunul-simt? Cum il putem recupera? Din cate se pare, companiile au ajuns sa fie atat de prinse in mrejele propriilor probleme generate intern si atat de asaltate de mormanele de birocratie, incat si-au pierdut din vedere obiectivul esential. Si ajung, inevitabil, sa plateasca pretul pentru asta.

Martin Lindstrom vine cu multe exemple din viata reala in care bunul-simt corporativ a fost abandonat si ne ofera planul sau ingenios de a reda logica – si decenta – acelor companii si persoane care au cea mai mare nevoie de ele. Lectura obligatorie pentru managerii din ziua de azi, dar si pentru angajati, Ministerul Bunului-simt este amuzanta, antrenanta si extrem de practica.

Cu inteligenta si umor, Lindstrom sustine ca lipsa de empatie si acceptarea oarba a politicilor, tehnologiei, regulilor si regulamentelor in companiile noastre ne fac sa judecam gresit, sa distrugem experienta si satisfactia consumatorului si sa deterioram cultura organizationala. Daca vrei sa mergi pe drumul drept catre loialitatea clientului si succes financiar, citeste aceasta carte. Este un mod extraordinar de a-ti reaminti ca e de bun-simt ca afacerea ta sa aiba o fata umana. — Liz Wiseman, autoarea cartii Multipliers and Rookie Smarts, bestseller New York Times

Sa razi in hohote cand citesti o carte de management nu este o experienta pe care o traiesti in fiecare zi, dar, cand am citit Ministerul Bunului-simt, mi s-a intamplat de zeci de ori. Abordarea „de bun-simt” a lui Martin Lindstrom este inteligenta, amuzanta si absolut practica. Cartea pune la dispozitie o modalitate de a implica angajatii in refacerea unor sisteme poticnite, astfel incat munca lor sa devina mai productiva, iar clientii, mai multumiti. — Amy C. Edmondson, profesor la Harvard Business School, autoarea cartii The Fearless Organization

Lectura esentiala pentru noi toti, cei care ne simtim coplesiti de birocratie la locul de munca si care dorim sa ne imbunatatim calitatea vietii la serviciu. — Arianna Huffington, fondator si CEO Thrive Global, autoarea cartii Thrive

Cartea Ministerul Bunului-simt a aparut cu sustinerea UniCredit Bank:

Martin Lindstrom crede ca succesul companiilor este strans legat de procedurile care pun la loc de cinste bunul-simt si empatia. Cu perspicacitate si umor, apreciatul expert international in comunicare si cultura organizationala reuseste si de aceasta data sa aduca in atentia tuturor obiceiurile care ne tin pe loc. Ministerul Bunului-simt ne ajuta sa chestionam statu-quoul, sa gasim cauzele ineficientei, sa rezistam rigiditatii si sa dam voce inovatiei interne. Speram ca cititorii sa ajute la infiintarea acestor Ministere in organizatiile din care fac parte.
MARTIN LINDSTROM, autorul mai multor bestselleruri de business, este cunoscut la nivel international pentru serviciile sale de consultanta in management. Ca urmare a activitatii sale, are constant ocazia sa observe diverse forme de „constipatie corporativa” in firme din toata lumea. De-a lungul timpului, a invatat cum sa identifice rapid astfel de obstacole deranjante in companii de toate nivelurile si apoi sa le indeparteze.

A fondat si este presedinte al Lindstrom Company, principalul grup de consultanta in afaceri si cultura organizationala din lume, operand pe cinci continente si in peste 30 de tari. Autor de bestselleruri New York Times, cele opt carti ale sale au fost traduse in 60 de limbi. Lindstrom a fost inclus pe lista celor „o suta cei mai influenti oameni din lume” de revista Time si printre „primele 20 minti de business” din 2020 de Thinkers50. Poti urmari activitatea sa si a echipei sale pe LindstromCompany.com.

Un ghid in cinci pasi, practic si plin de umor, despre cum sa scapam – noi si companiile noastre – de piedicile birocratiei


In timpul pandemiei de COVID-19, serviciile de securitate din aeroporturi le-au permis pasagerilor imbarcarea cu cantitati nelimitate de dezinfectant pentru maini, dar au mentinut limita de 100 de mililitri pentru toate celelalte lichide. Ai nevoie de o drujba ca sa-ti scoti din ambalaj noua pereche de casti. Esti la cea de-a opta intalnire online pe ziua de azi, fereastra Zoom se tot blocheaza si, daca mai auzi o data „Nu, stai; nu, incepe tu”, o sa faci o criza de nervi. Dar mai intai trebuie sa asculti o interminabila prezentare in Power Point pe care toata lumea pretinde ca a citit-o, dar pe care n-a citit-o nimeni de fapt si care putea fi rezumata intr-o pagina.

Ce s-a intamplat cu bunul-simt? Cum il putem recupera? Din cate se pare, companiile au ajuns sa fie atat de prinse in mrejele propriilor probleme generate intern si atat de asaltate de mormanele de birocratie, incat si-au pierdut din vedere obiectivul esential. Si ajung, inevitabil, sa plateasca pretul pentru asta.

Martin Lindstrom vine cu multe exemple din viata reala in care bunul-simt corporativ a fost abandonat si ne ofera planul sau ingenios de a reda logica – si decenta – acelor companii si persoane care au cea mai mare nevoie de ele. Lectura obligatorie pentru managerii din ziua de azi, dar si pentru angajati, Ministerul Bunului-simt este amuzanta, antrenanta si extrem de practica.

Cu inteligenta si umor, Lindstrom sustine ca lipsa de empatie si acceptarea oarba a politicilor, tehnologiei, regulilor si regulamentelor in companiile noastre ne fac sa judecam gresit, sa distrugem experienta si satisfactia consumatorului si sa deterioram cultura organizationala. Daca vrei sa mergi pe drumul drept catre loialitatea clientului si succes financiar, citeste aceasta carte. Este un mod extraordinar de a-ti reaminti ca e de bun-simt ca afacerea ta sa aiba o fata umana. — Liz Wiseman, autoarea cartii Multipliers and Rookie Smarts, bestseller New York Times

Sa razi in hohote cand citesti o carte de management nu este o experienta pe care o traiesti in fiecare zi, dar, cand am citit Ministerul Bunului-simt, mi s-a intamplat de zeci de ori. Abordarea „de bun-simt” a lui Martin Lindstrom este inteligenta, amuzanta si absolut practica. Cartea pune la dispozitie o modalitate de a implica angajatii in refacerea unor sisteme poticnite, astfel incat munca lor sa devina mai productiva, iar clientii, mai multumiti. — Amy C. Edmondson, profesor la Harvard Business School, autoarea cartii The Fearless Organization

Lectura esentiala pentru noi toti, cei care ne simtim coplesiti de birocratie la locul de munca si care dorim sa ne imbunatatim calitatea vietii la serviciu. — Arianna Huffington, fondator si CEO Thrive Global, autoarea cartii Thrive

Cartea Ministerul Bunului-simt a aparut cu sustinerea UniCredit Bank:

Martin Lindstrom crede ca succesul companiilor este strans legat de procedurile care pun la loc de cinste bunul-simt si empatia. Cu perspicacitate si umor, apreciatul expert international in comunicare si cultura organizationala reuseste si de aceasta data sa aduca in atentia tuturor obiceiurile care ne tin pe loc. Ministerul Bunului-simt ne ajuta sa chestionam statu-quoul, sa gasim cauzele ineficientei, sa rezistam rigiditatii si sa dam voce inovatiei interne. Speram ca cititorii sa ajute la infiintarea acestor Ministere in organizatiile din care fac parte.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!