Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica A da si a lua. O abordare revolutionara a succesului - Adam Grant

-5%
56,83 Lei 53,99 Lei

Editura: Publica

Autor: Adam Grant

Pagini: 440

Anul publicării: 2013

ISBN: 978-606-8360-40-9

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786068360409 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Timp de generatii, am fost obisnuiti sa fim atenti doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca sustinuta, talentul si norocul. Dar in ziua de azi, succesul devine din ce in ce mai dependent de modul in care interactionam cu ceilalti. S-a dovedit faptul ca atat la locul de munca, cat si in viata de zi cu zi oamenii actioneaza fie ca un donator, fie ca un profitor negustor. Pe cand profitorii isi doresc sa obtina cat mai multe de la ceilalti fara a da nimic in schimb, iar negustorii cauta un schimb avantajos pentru ambele parti implicate, donatorii sunt acel gen rar de oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalti fara insa a cere ceva in schimb.

„Cand veti fi sfarsit de citit aceasta carte, s-ar putea sa reconsiderati unele dintre presupozitiile voastre fundamentale privind succesul. Daca sunteti niste donatori care se sacrifica, veti gasi o multime de idei care sa va ajute sa urcati de la baza catre varful piramidei succesului. Iar daca deocamdata tindeti sa fiti profitori, s-ar putea sa va tenteze o reorientare in directia darniciei, incercand sa dobanditi abilitatile acestei rase umane in necontenita crestere, a celor care dobandesc succesul oferind ceva celorlalti. Dar daca o faceti numai de dragul succesului, probabil nu va avea efect.” — Adam Grant

„In aceasta carte, Adam Grant ne aduce dovezi de netagaduit pentru o abordare revolutionara asupra modului in care gandim succesul atat in afaceri, cat si in viata de zi cu zi. Pe langa caracterul fundamental inaltator al tezei pe care o sustine, cititorii vor fi absolut incantati de modul in care o face. A da si a lua este o lectura fundamentala!” — Robert Cialdini, autor Pre-suasiune

„A da si a lua risipeste credinta inradacinata care ii identifica pe cei care daruiesc cu niste caractere slabe, iar pe profitori cu niste indivizi puternici. Grant incurajeaza si ne demonstreaza importanta comportamentelor prosociale.” — Dan Ariely, autor Irational in mod previzibil (Publica, 2010)

„Adam Grant defineste o cale de a obtine succesul bazata pe modul in care interactionam cu clientii si colegii nostri, dar si o modalitate total noua de a adminstra si creste o afacere.” — Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autor Cum sa livrezi fericire (Publica, 2012)

„Baietii buni termina pe primul loc si Adam Grant stie foarte bine de ce. A da si a lua e o lectura surprinzator de ingenioasa si o carte pe care nu-ti poti permite sa n-o citesti.” — Daniel Gilbert, autor Stumbling on Happiness
Adam Grant este cel mai tanar profesor titular de la The Wharton School, dar si cel mai bine cotat cadru didactic din cadrul acestei facultati. Este considerat unul dintre expertii de frunte in problematica succesului si a muncii organizationale, publicand peste 50 de articole pe aceste subiecte in publicatii precum Harvard Business Review, The New York Times, The Wall Street Journal, Time Magazine si USA Today. Ca o recunoastere a meritelor sale, BusinessWeek l-a inclus pe lista celor mai buni 40 de profesori din lume cu varsta de sub 40 de ani. Lista organizatiilor cu care a colaborat de-a lungul timpului include nume precum Google, IBM, Citigroup, Merck, The World Economic Forum, ONU, U.S. Army, U.S. Navy sau Air Force.

Adam Grant are un doctorat in psihologie organizationala obtinut la Universitatea din Michigan si un master obtinut la Harvard. Pentru mai multe detalii despre Adam Grant si munca sa de cercetare accesati www.giveandtake.com

Timp de generatii, am fost obisnuiti sa fim atenti doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca sustinuta, talentul si norocul. Dar in ziua de azi, succesul devine din ce in ce mai dependent de modul in care interactionam cu ceilalti. S-a dovedit faptul ca atat la locul de munca, cat si in viata de zi cu zi oamenii actioneaza fie ca un donator, fie ca un profitor negustor. Pe cand profitorii isi doresc sa obtina cat mai multe de la ceilalti fara a da nimic in schimb, iar negustorii cauta un schimb avantajos pentru ambele parti implicate, donatorii sunt acel gen rar de oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalti fara insa a cere ceva in schimb.

„Cand veti fi sfarsit de citit aceasta carte, s-ar putea sa reconsiderati unele dintre presupozitiile voastre fundamentale privind succesul. Daca sunteti niste donatori care se sacrifica, veti gasi o multime de idei care sa va ajute sa urcati de la baza catre varful piramidei succesului. Iar daca deocamdata tindeti sa fiti profitori, s-ar putea sa va tenteze o reorientare in directia darniciei, incercand sa dobanditi abilitatile acestei rase umane in necontenita crestere, a celor care dobandesc succesul oferind ceva celorlalti. Dar daca o faceti numai de dragul succesului, probabil nu va avea efect.” — Adam Grant

„In aceasta carte, Adam Grant ne aduce dovezi de netagaduit pentru o abordare revolutionara asupra modului in care gandim succesul atat in afaceri, cat si in viata de zi cu zi. Pe langa caracterul fundamental inaltator al tezei pe care o sustine, cititorii vor fi absolut incantati de modul in care o face. A da si a lua este o lectura fundamentala!” — Robert Cialdini, autor Pre-suasiune

„A da si a lua risipeste credinta inradacinata care ii identifica pe cei care daruiesc cu niste caractere slabe, iar pe profitori cu niste indivizi puternici. Grant incurajeaza si ne demonstreaza importanta comportamentelor prosociale.” — Dan Ariely, autor Irational in mod previzibil (Publica, 2010)

„Adam Grant defineste o cale de a obtine succesul bazata pe modul in care interactionam cu clientii si colegii nostri, dar si o modalitate total noua de a adminstra si creste o afacere.” — Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autor Cum sa livrezi fericire (Publica, 2012)

„Baietii buni termina pe primul loc si Adam Grant stie foarte bine de ce. A da si a lua e o lectura surprinzator de ingenioasa si o carte pe care nu-ti poti permite sa n-o citesti.” — Daniel Gilbert, autor Stumbling on Happiness

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!