CUVANT INAINTE/7
PSIHOLOGIA EDUCATIEI/9
PSIHOLOGIE INTERCULTURALA/29
PSIHOLOGIE CLINICA/47
FUNDAMENTELE PSIHOLOGIEI I/71
PSIHOLOGIE SOCIALA/81
DINAMICA GRUPURILOR/92
FUNDAMENETELE PSIHOLOGIEI II/113
PSIHOLOGIE EXPERIMENTALA/136
PSIHOTERAPIE/147
BAZELE TEORETICE ALE EVALUARII PSIHIOLOGICE/161
PSIHODIAGNOZA PERSONALITATII/169
PSIHODIAGNOZA APTITUDINILOR SI INTELIGENTEI/181
PSIHOLOGIA COPILULUI SI ADOLESCENTULUI/190
PSIHOLOGIA PERSONALITATII/203
PSIHOLOGIA ADULTULUI SI VARSTNICULUI/216
PSIHOLOGIE ORGANIZATIONALA SI MANAGERIALA/230
PSIHOLOGIA MUNCII/244
PSIHODIAGNOZA APTITUDINILOR SI INTELIGENTEI/257
NEUROPSIHOLOGIE/269
PSIHOLOGIE COGNITIVA/280
Examenul de licenta in psihologie reprezinta punctul culminant al parcursului academic, marcand tranzitia de la statutul de student la cel de viitor profesionist in domeniu. Aceasta evaluare finala are ca scop principal verificarea aprofundarii cunostintelor teoretice si practice dobandite pe parcursul studiilor universitare.
Prima etapa a examenului consta intr‑o proba scrisa, cu format obiectiv, ce evalueaza stapanirea unui spectru larg de concepte fundamentale si de specialitate din psihologie. Subiectele abordate acopera suficient curriculum‑ul, asigurand o evaluare comprehensiva a competentelor dobandite.
A doua etapa presupune elaborarea si sustinerea unei lucrari de licenta, un proiect de cercetare original care demonstreaza capacitatea studentului de a aplica cunostintele teoretice intr‑un context practic. Aceasta componenta a examenului incurajeaza dezvoltarea gandirii critice, a spiritului de investigatie si a abilitatilor de comunicare stiintifica.
Materialul prezentat in acest manual este conceput ca un instrument util in pregatirea pentru examenul de licenta. Continutul sau cuprinde o selectie de itemi tip grila, aliniate cu obiectivele curriculare, precum si o bibliografie extinsa ce ofera resurse suplimentare pentru aprofundarea temelor.
Prin parcurgerea acestui material, studentii sunt incurajati sa consolideze cunostintele dobandite in timpul cursurilor si sa isi dezvolte abilitatile de rezolvare a problemelor. Ne exprimam convingerea ca acest manual va contribui la formarea unor viitori psihologi competenti si pregatiti sa faca fata provocarilor profesionale.
Autorii