Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitară Influenţa factorilor psihologici, sociali, educaţionali şi comportamentali în adaptarea şcolară a adolescenţilor. Studii şi cercetări

Editura Universitară
52,86 Lei

Editura: Editura Universitară

Autor: Mariana Floricica Călin, Mihaela Luminiţa Sandu, Silvia Raluca Matei

Ediția: I

Pagini: 324

Anul publicării: 2025

ISBN: 978-606-28-1992-7

DOI: 10.5682/9786062819927

Stoc epuizat
Cod Produs: 9786062819927 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuprins
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
  • Influenţa factorilor psihologici, sociali, educaţionali şi comportamentali în adaptarea şcolară a adolescenţilor. Studii şi cercetări

    Descarcă

CUVÂNT ÎNAINTE/9
ADOLESCENȚA ȘI PROVOCĂRILE EDUCAȚIONALE: DIFICULTĂȚI DE CONCENTRARE, TULBURĂRI DE CONDUITĂ ȘI ANXIETATEA FAȚĂ DE TESTE/11
BĂICEANU Carmen Mihaela, LUNGU Iuliana, CHIRIACU Diana, ENE (LICĂ) Anamaria, ROIU Maria Sara
RELAȚIA DINTRE DEPRESIE, ANXIETATE ȘI CONCEPȚIA DESPRE SINE/30
MATEI Silvia Raluca, ENACHE Rodica Gabriela, BĂTRÎNEANU Teodora Nicoleta, MĂLĂIA Iulia Maria
IMPACTUL TRAUMEI ASUPRA ADOLESCENȚILOR: STRES POSTTRAUMATIC, TULBURĂRI DE CONDUITĂ ȘI PROBLEME INTERPERSONALE /51
PARASCHIV Mioara Lăcrămioara, BOLBOAȘĂ Ionuț, BARDAȘ Stefania Ramona, MARCHIDAN Mirela Alexandra
IMPACTUL OBICEIURILOR ALIMENTARE ASUPRA PERFORMANȚEI COGNITIVE ȘI A INTERACȚIUNILOR SOCIALE/61
RUS Mihaela, BĂICEANU Carmen Mihaela, BAVELA Emanuela, ISMAIL Sevda Selin
IMPACTUL PROBLEMELOR ȘCOLARE ASUPRA STRATEGIILOR DE STUDIU ȘI ANXIETĂȚII FAȚĂ DE TESTE/70
TUȘA Enache, BĂDOI HAMMAMI Mona, BOTOȘ Maria Codruța, NAUM Ioana
ABUZUL DE SUBSTANȚE, ANXIETATEA GENERALIZATĂ, PERCEPȚIA DESPRE SINE, TEHNICI DE ORGANIZARE ȘI MANAGEMENTUL TIMPULUI. ANALIZĂ CORELATIVĂ/83
SĂLCEANU Claudia, BOLBOAȘĂ Ionuț, CANDET Georgiana Alexandra, DRĂGHICI Anca Nicoleta
FACTORI PSIHOLOGICI ȘI EDUCAȚIONALI ÎN PERFORMANȚA ȘCOLARĂ: MOTIVAȚIE, CONCENTRARE ȘI COMPORTAMENT/98
POPA Claudia Simona, MORARU Monica, CIORNEA Karina Ioana, DUMITRU Elena Cristiana, MUNTEANU Ștefania Alexandra
ANALIZA FACTORILOR PSIHOLOGICI ȘI COMPORTAMENTALI ÎN CONTEXT ȘCOLAR /121
SANDU Mihaela Luminița, RUS Mihaela, CIUBOTARIU Joana Carolina, POPA Rianna Andreea
STUDIU ASUPRA RELAȚIEI DINTRE MOTIVAȚIA ACADEMICĂ, DIFICULTĂȚILE DE CONCENTRARE ȘI ASPECTE PSIHOLOGICE LA ADOLESCENȚI/139
RUS Mihaela, BĂICEANU Carmen Mihaela, CREȚU (UNGUREANU) Gabriela, IANCU (CARABINERU) Mirela, OPRIȘAN (OGLAN) Cristina
RELAȚIA DINTRE STRATEGIILE UTILIZATE LA TESTE, GESTIONAREA TIMPULUI ȘI PROBLEMELE ȘCOLARE/160
MUNTEANU Diana, BEZEM Ana Maria, MANOLE Laurențiu Alexandru, IFTIMIA Gina Larisa, CHIRIAC Florina
EXPLORAREA TULBURĂRILOR DE ALIMENTAȚIE LA ADOLESCENȚI – RELAȚIA CU PROBLEMELE INTERPERSONALE ȘI CONCEPȚIA DE SINE/177
AVRAM Florentina, GIURGIU Laura Rodica, MARINESCU (HURMUZACHE) Gabriela, RĂVDAN (BADAN) Daniela
INFLUENȚA TULBURĂRILOR DE CONDUITĂ ȘI A CONCEPȚIEI DE SINE ASUPRA PROBLEMELOR INTERPERSONALE ȘI ȘCOLARE LA ADOLESCENȚI/192
RUS Mihaela, BĂICEANU Carmen Mihaela, NEDELCU (NAE) Nicoleta, PAPUC Georgiana
FACTORII PSIHOSOCIALI ȘI MOTIVAȚIA ACADEMICĂ: INFLUENȚA TULBURĂRILOR COMPORTAMENTALE ASUPRA PERFORMANȚELOR ȘCOLARE LA ADOLESCENȚI/207
CĂLIN Mariana Floricica, SANDU Mihaela Luminița, OLEȘEFSCHI Anamaria Diana, PÎRVU (RADU) Lăcrămioara Cornelia, TANAS Ana
FACTORI PSIHOLOGICI ȘI STRATEGII DE ORGANIZARE ÎN CONTEXTUL PERFORMANȚEI ACADEMICE/229
CĂLIN Mariana Floricica, ANTONESCU Florena Manuela, RADU Florentina Maria, UȘURELU Diana Luiza
RAPORTUL DINTRE ANXIETATE, PROBLEMELE ŞCOLARE ȘI MOTIVAŢIA ACADEMICĂ/243
PETRE Cristian, TOTOLAN Damian, UNGUREANU Ana Maria, VÂJEA Silvia
EXPLORAREA PERCEPȚIEI STUDENȚILOR ASUPRA MEDIILOR VIRTUALE DE ÎNVĂȚARE: O ANALIZĂ CALITATIVĂ/263
DOGA Mirela Mihaela, CĂPRIOARĂ Daniela
ACȚIUNEA MODELATOARE A FICȚUNII DIN OPERELE LITERARE PENTRU COPII ASUPRA FORMĂRII CARACTERULUI ȘCOLARULUI/283
CASANGIU Larisa Ileana, BARBAROȘ Tatiana, DINU Mădălina Rodica
IMPACTUL MOTIVAȚIEI ACADEMICE SCĂZUTE ASUPRA PROBLEMELOR DE CONDUITĂ LA ADOLESCENȚI/304
CÅLIN Mariana Floricica, SANDU Mihaela Luminița, NEACȘU Mariana-Aurelia, MAFTEI Vasilica, VOICU (DUMITRU) Ștefana

Volumul de față reunește o serie de studii și cercetări care abordează teme esențiale legate de provocările educaționale și psihosociale întâlnite în rândul adolescenților. Într‑un context în care procesul educațional devine din ce în ce mai complex, marcat de schimbări sociale și tehnologice rapide, analiza detaliată a factorilor care influențează dezvoltarea elevilor reprezintă un demers necesar și de actualitate.
Volumul își propune să exploreze aspecte precum anxietatea școlară, strategiile de învățare, motivația academică, relația dintre dificultățile școlare și adaptarea socială, precum și efectele stresului asupra performanțelor elevilor. Studiile incluse în acest volum oferă o perspectivă amplă asupra acestor problematici, combinând analiza teoretică cu rezultatele cercetărilor empirice, pentru a oferi o înțelegere mai profundă a dinamicii procesului educațional.
Fiecare capitol prezintă date relevante, interpretări și soluții practice care pot contribui la îmbunătățirea metodelor educaționale și la crearea unui mediu favorabil dezvoltării personale și academice a elevilor. Prin corelarea teoriei cu aplicațiile practice, acest volum se dorește a fi un instrument util atât pentru cadrele didactice, specialiști în domeniul psihologiei și științelor educației, cât și pentru părinți și toți cei implicați în formarea tinerilor.
Adolescența este o etapă crucială în evoluția fiecărui individ, iar înțelegerea dificultăților cu care se confruntă tinerii în mediul școlar poate contribui la crearea unor strategii eficiente de sprijin și intervenție. Prin acest volum, ne dorim să deschidem noi perspective asupra modului în care putem îmbunătăți procesul educațional și să oferim soluții pentru o mai bună integrare școlară și socială a elevilor.
În acest sens, sperăm ca volumul de față să constituie nu doar un reper teoretic și aplicativ pentru înțelegerea provocărilor adolescenței în context educațional și social, ci și un catalizator pentru reflecție, colaborare interdisciplinară și inițiative inovatoare în sprijinul dezvoltării armonioase a tinerilor.
Coordonatorii volumului

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!