Editura Pro Universitaria Elemente de psihopedagogie si psihosociologie - Maria Condor, Nicolina Gaman, Andrei Alexandru Teodorescu

25,00 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Maria Condor, Nicolina Gaman, Andrei Alexandru Teodorescu

Pagini: 204

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-606-26-0718-0

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062607180 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Psihologia educatiei este o ramura aplicativa a psihologiei generale - stiinta care din analiza etimologica a cuvantului psihologie (psyche – psihic, suflet, spirit si logos – cuvant, cunoastere), se ocupa de cercetarea, cunoasterea si studierea activitatii psihice ale omului, adica procesele lui psihice, insusirile, fenomenele, capacitatile, comportamentul (atat ca proces intern, cat si ca manifestare externa), precum si personalitatea si trasaturile umane; educatia (vine din latinescul educo-educere care avea sensul de a inalta, a modela, a determina, a dirija pe cineva) si reprezinta un ansamblu de actiuni desfasurate in cadrul unei comunitatii sau a intregii societatii, in vederea transmiterii cunostintelor, experientelor acumulate de oameni, urmasilor sai.

Principalele probleme care constituie obiectul Psihologiei educatiei, nu difera in mod esential de problemele psihologiei, diferentele rezulta din considerentul ca, Psihologia educatiei studiaza procesul instructiv-educativ din punct de vedere psihologic, reprezinta o actiune de educationalizare. Psihologia educatiei este o stiinta psihopedagogica prin obiectul ei, prin metodele si rezultatele obtinute, avand o sfera larga, de la psihologia copilului mic, a celor de varsta scolara, a adolescentilor, a tinerilor, a adultilor, pana cand este activata „educatia permanenta” .

Psihologia scolara s-a dezvoltat in tara noastra pe parcursul secolului XX, prin contributiile semnificative ale marelui psiholog roman Constantin Radulescu Motru si psihopedagogul Nestor Iacob Marius care, sub indrumarea lui C.R. Motru au pus bazele psihologiei scolare.
  • Elemente de psihopedagogie si psihosociologie - Maria Condor, Nicolina Gaman, Andrei Alexandru Teodorescu

    Descarca
Maria Condor

Experienta profesionala:

2004-2010, Lector Universitar Doctor, Universitatea Crestina “Dimitrie Cantemir”

1999 – 2006, Director, Scoala pentru Hipoacuzici, str.Busolei nr.6, Bucuresti

1995 – 1997, Inspector de specialitate in invatamant pedagogic, Ministerul Educatiei Nationale-D.G.I.P.

1997 – 1999, Inspector general, Ministerul Educatiei Nationale-Directia Generala de Formare a Formatorilor

1979 – 2010, Profesor psihopedagog, Scoala pentru Hipoacuzici, str.Busolei nr.6, Bucuresti

1978 – 1979, Profesor de psihologie, Liceul „Iulia Hasdeu”

Psihologia educatiei este o ramura aplicativa a psihologiei generale - stiinta care din analiza etimologica a cuvantului psihologie (psyche – psihic, suflet, spirit si logos – cuvant, cunoastere), se ocupa de cercetarea, cunoasterea si studierea activitatii psihice ale omului, adica procesele lui psihice, insusirile, fenomenele, capacitatile, comportamentul (atat ca proces intern, cat si ca manifestare externa), precum si personalitatea si trasaturile umane; educatia (vine din latinescul educo-educere care avea sensul de a inalta, a modela, a determina, a dirija pe cineva) si reprezinta un ansamblu de actiuni desfasurate in cadrul unei comunitatii sau a intregii societatii, in vederea transmiterii cunostintelor, experientelor acumulate de oameni, urmasilor sai.

Principalele probleme care constituie obiectul Psihologiei educatiei, nu difera in mod esential de problemele psihologiei, diferentele rezulta din considerentul ca, Psihologia educatiei studiaza procesul instructiv-educativ din punct de vedere psihologic, reprezinta o actiune de educationalizare. Psihologia educatiei este o stiinta psihopedagogica prin obiectul ei, prin metodele si rezultatele obtinute, avand o sfera larga, de la psihologia copilului mic, a celor de varsta scolara, a adolescentilor, a tinerilor, a adultilor, pana cand este activata „educatia permanenta” .

Psihologia scolara s-a dezvoltat in tara noastra pe parcursul secolului XX, prin contributiile semnificative ale marelui psiholog roman Constantin Radulescu Motru si psihopedagogul Nestor Iacob Marius care, sub indrumarea lui C.R. Motru au pus bazele psihologiei scolare.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!