Priveste lumea prin ochii lui Steve Jobs si invata cum sa gandesti inovator!
Titan al inovatiei tehnologice, Steve Jobs avea abilitatea pragmatica de a sti ce isi doresc oamenii inainte sa-si dea seama ei insisi si, mai mult, stia cum sa vanda acea idee. Sustinator al designului bun atat ca functie, cat si ca aspect, a exercitat o influenta durabila in Silicon Valley care a schimbat modul in care lumea percepe tehnologia.
Dar cum a obtinut un asemenea succes? Care au fost metodele lui? Cartea Cum sa gandesti ca Steve Jobs iti dezvaluie principiile si abilitatile atent perfectionate pe care Jobs le-a folosit in calatoria sa spre varf si in consolidarea locului unic al companiei Apple in mentalul public. Afla de ce unii ii critica rolul in crearea generatiilor consumeriste de azi si de ce altii ii apreciaza spiritul inovator. Afla si de unde ii veneau ideile si inspiratia, cum isi prezenta ideile si cum s-a folosit de publicitate si de alte parghii economice pentru a-si plasa compania in top.
Informatii conformitate produs
Daniel Smith este autor de nonfictiune, editor si cercetator. A scris peste 30 de carti pe diverse teme, traduse in 25 de limbi.
Este si scenarist pentru Noiser, producator de podcasturi documentare istorice premiate.
De peste 20 de ani, Dan scrie pentru The Statesman’s Yearbook, ghid geopolitic despre fiecare tara din lume, publicat anual timp de peste 150 de ani.
In seria de carti Cum sa gandesti ca... a mai scris si despre Steve Jobs, Nelson Mandela, Albert Einstein, Leonardo da Vinci, Bill Gates, Stephen Hawking si Sigmund Freud, printre altii.