Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Publica The Power of WOW. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc - Angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, Tony Hsieh

-5%
55,00 Lei 52,25 Lei

Editura: Publica

Autor: Angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, Tony Hsieh

Pagini: 296

Anul publicării: 2020

ISBN: 978-606-722-407-8

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067224078 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii,
Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare?

In The Power of WOW, continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva.

Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.

Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.

Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. — Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor Incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii

O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. — David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres

Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. — Mick Ebeling, fondator si CEO la Not Impossible Labs

Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. — Chip Conley, antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work


Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autorul bestsellerului Cum sa livrezi fericire

De la angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times
Din ringurile de wrestling la Hollywood sau in centrul arenei politice nationale, coautorul de bestselleruri New York Times Mark Dagostino s-a remarcat repede ca unul dintre cei mai convingatori scriitori de nonfictiune din prezent, care inspira si motiveaza. Este recunoscut pentru The Magnolia Story, bestseller aflat pe locul 1 in topul New York Times, scris impreuna cu Chip si Joanna Gaines, vedetele emisiunii Fixer Upper de la HGTV. Mark a invatat meserie ca reporter de stiri pentru Boston Globe, dezvoltandu-si abilitati care aveau sa-i fie utile in urmatorii zece ani ca editorialist, corespondent si redactor la CNN, TODAY, The Early Show, The View, Inside Edition sau Entertainment Tonight.


In 1999, la 24 de ani, Tony Hsieh (se pronunta Sei) a vandut LinkExchange (compania al carei cofondator era) catre Microsoft pentru 265 de milioane de dolari. S-a alaturat Zappos ca investitor si consilier, devenind in final CEO, ajutand-o sa creasca de la vanzari aproape inexistente in 1999 la miliardele de dolari din prezent. In 2009, Amazon a achizitionat Zappos pentru aproximativ 1,2 miliarde de dolari. Tony si-a pastrat functia de CEO, lucreaza independent de Amazon si continua sa consolideze Zappos ca pe o companie dedicata serviciilor pentru clienti, culturii organizationale si comunitatii. Cartea lui Cum sa livrezi fericire a fost publicata in 2010 si ii subliniaza traseul din momentul in care a creat o ferma de rame si pana la viata la Zappos.

De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii,
Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare?

In The Power of WOW, continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva.

Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.

Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.

Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. — Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor Incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii

O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. — David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres

Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. — Mick Ebeling, fondator si CEO la Not Impossible Labs

Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. — Chip Conley, antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work


Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autorul bestsellerului Cum sa livrezi fericire

De la angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!