Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Inconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun - Srinivas Rao

-5%
35,00 Lei 33,25 Lei

Editura: Publica

Autor: Srinivas Rao

Pagini: 224

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-606-722-237-1

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067222371 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Aceste persoane nu au fost doar curajoase si remarcabile, ci inconfundabile. Au stiut ca, atunci cand incerci sa fii cel mai bun, ramai legat de definitiile altora pentru succes. Pe de alta parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decat de o singura persoana. In consecinta, concurenta devine irelevanta. Ganditi-va la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creatii inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marca de autenticitate.

Am scris aceasta carte cu speranta ca voi putea sa va ajut sa renuntati la asteptarile conventionale si sa creati ceva care sa fie cat de semnificativ, placut si unic se poate. Fie ca sunteti antreprenori, artisti sau o persoana care isi doreste sa-si puna amprenta asupra lumii, eu sper ca povestile din Inconfundabil sa va ofere inspiratia de a va croi propriul drum.

SRINIVAS RAO

Daca esti interesat de celebritate pe termen scurt si de glorie trecatoare, atunci esti mai castigat cu emisiuni de tip reality-show si cu cea mai noua retea sociala. Daca iti doresti sa schimbi lumea, aceasta carte iti va oferi inspiratie, te va incuraja si te va pregati. Povestile sunt intense si sfaturile, excelente.
Chris Guillebeau, autor al „Born for This“ si „Startup de 100 $“

Motivatia intrinseca puternica reprezinta fundatia oricarui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundatii. Citeste-o!
Steven Pressfield, autor al „The War of Art“

Srinivas a scris un bilet de invoire captivant si plin de inspiratie si pasiune pentru ca tu sa poti sa spui adevarul si sa-l traiesti. Iar aceasta este singura moneda de schimb pe care o avem in lumea asta schimbatoare si concurentiala.
Pamela Slim, autoare a „Body of Work“ si „Escape from Cubicle Nation“

Nu te mai chinui sa fii mai bun decat restul. Succesul autentic inseamna sa creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ti propune sa fii cel mai bun – propune-ti sa fii unic.

Eram in cercul vicios corporatist. In urma cu sapte ani, tocmai terminasem un MBA si speram sa fac ceva creativ, care sa conteze. Insa locurile de munca sterile, din universul corporatiilor, in care ma trezeam captiv aveau nevoie de oameni care sa se supuna normelor. Obosit fiind sa tot incerc sa nu ma scufund, am decis sa ma las purtat de val – am abandonat goana dupa cucerirea ierarhiei corporatiste ca sa ma dedic visului de a invata sa fac surf.

Cu siguranta ca acest pas nu a fost o miscare „inteleapta” pentru cariera mea. Dar goana dupa valuri mi-a oferit inspiratie si mi-a dat curaj sa urmaresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul ca am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul urmatorilor sase ani mi-a servit drept educatie la cel mai inalt nivel: am aflat modul in care invitati ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek si Danielle LaPorte si-au batatorit propriile cai si in care au rezistat presiunii de a face chestii conventionale.

SRINIVAS RAO
Srinivas Rao este fondatorul si gazda podcastului Unmistakable Creative, in care a intervievat peste 500 de oameni extrem de creativi precum Seth Godin, Tim Ferris, Gretchen Rubin, Simon Sinek, Adam Grant, Nancy Duarte sau Jocelyn Glei. Detine compania Unmistakable Media, este speaker la diverse evenimente si a co-produs evenimentul Instigator Experience. A studiat economia la Berkeley si are un MBA la Universitatea Pepperdine. In timpul liber isi perfectioneaza stilul de a face surf.

Aceste persoane nu au fost doar curajoase si remarcabile, ci inconfundabile. Au stiut ca, atunci cand incerci sa fii cel mai bun, ramai legat de definitiile altora pentru succes. Pe de alta parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decat de o singura persoana. In consecinta, concurenta devine irelevanta. Ganditi-va la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creatii inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marca de autenticitate.

Am scris aceasta carte cu speranta ca voi putea sa va ajut sa renuntati la asteptarile conventionale si sa creati ceva care sa fie cat de semnificativ, placut si unic se poate. Fie ca sunteti antreprenori, artisti sau o persoana care isi doreste sa-si puna amprenta asupra lumii, eu sper ca povestile din Inconfundabil sa va ofere inspiratia de a va croi propriul drum.

SRINIVAS RAO

Daca esti interesat de celebritate pe termen scurt si de glorie trecatoare, atunci esti mai castigat cu emisiuni de tip reality-show si cu cea mai noua retea sociala. Daca iti doresti sa schimbi lumea, aceasta carte iti va oferi inspiratie, te va incuraja si te va pregati. Povestile sunt intense si sfaturile, excelente.
Chris Guillebeau, autor al „Born for This“ si „Startup de 100 $“

Motivatia intrinseca puternica reprezinta fundatia oricarui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundatii. Citeste-o!
Steven Pressfield, autor al „The War of Art“

Srinivas a scris un bilet de invoire captivant si plin de inspiratie si pasiune pentru ca tu sa poti sa spui adevarul si sa-l traiesti. Iar aceasta este singura moneda de schimb pe care o avem in lumea asta schimbatoare si concurentiala.
Pamela Slim, autoare a „Body of Work“ si „Escape from Cubicle Nation“

Nu te mai chinui sa fii mai bun decat restul. Succesul autentic inseamna sa creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ti propune sa fii cel mai bun – propune-ti sa fii unic.

Eram in cercul vicios corporatist. In urma cu sapte ani, tocmai terminasem un MBA si speram sa fac ceva creativ, care sa conteze. Insa locurile de munca sterile, din universul corporatiilor, in care ma trezeam captiv aveau nevoie de oameni care sa se supuna normelor. Obosit fiind sa tot incerc sa nu ma scufund, am decis sa ma las purtat de val – am abandonat goana dupa cucerirea ierarhiei corporatiste ca sa ma dedic visului de a invata sa fac surf.

Cu siguranta ca acest pas nu a fost o miscare „inteleapta” pentru cariera mea. Dar goana dupa valuri mi-a oferit inspiratie si mi-a dat curaj sa urmaresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul ca am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul urmatorilor sase ani mi-a servit drept educatie la cel mai inalt nivel: am aflat modul in care invitati ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek si Danielle LaPorte si-au batatorit propriile cai si in care au rezistat presiunii de a face chestii conventionale.

SRINIVAS RAO

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!