Criza varstei mijlocii, cu toate neajunsurile pe care le aduce, umilintele la care suntem adesea supusi in cabinetul medical sau preocuparile uneori excesive pentru diete si practici tot mai exotice, adoptate din dorinta de a avea o viata mai buna – iata numai cateva dintre subiectele pe care Barbara Ehrenreich le dezbate in aceasta carte.
Documentata riguros si sustinuta de date verificate din domenii precum istoria, stiintele, sociologia si chiar cultura populara, cartea este scrisa pe un ton cand amuzant, cand transant. Ehrenreich isi sustine ideile facand constant referiri la studii despre pericolele imediate sau care au ca punct de plecare fenomene media si de marketing bine-cunoscute, cum ar fi promovarea unei avalanse de produse care ne promit miracole.
Barbara Ehrenreich (n. 1941, Butte, Montana) este activista si reprezentanta fidela a democratilor socialisti, precum si autoare a peste 20 de carti si numeroase eseuri despre sistemul de sanatate si noile descoperiri stiintifice, in special cele din domeniul medical. Inca din adolescenta, a visat sa lucreze in cercetare, principala sa preocupare fiind sa verifice daca „miturile“ comerciale, promovate ca intermediari ai unei vieti mai bune, au baza stiintifica. Are un doctorat in imunologie celulara, obtinut la Rockefeller University.
Din cauze naturale a fost scrisa dupa ce, in 2002, Barbara Ehrenreich a fost diagnosticata cu cancer de san, autoarea dorind sa inteleaga aceasta boala in cele mai mici amanunte, pana la „nivel celular“.
Criza varstei mijlocii, cu toate neajunsurile pe care le aduce, umilintele la care suntem adesea supusi in cabinetul medical sau preocuparile uneori excesive pentru diete si practici tot mai exotice, adoptate din dorinta de a avea o viata mai buna – iata numai cateva dintre subiectele pe care Barbara Ehrenreich le dezbate in aceasta carte.
Documentata riguros si sustinuta de date verificate din domenii precum istoria, stiintele, sociologia si chiar cultura populara, cartea este scrisa pe un ton cand amuzant, cand transant. Ehrenreich isi sustine ideile facand constant referiri la studii despre pericolele imediate sau care au ca punct de plecare fenomene media si de marketing bine-cunoscute, cum ar fi promovarea unei avalanse de produse care ne promit miracole.
www.editurauniversitara.ro