Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
ISBN: 978-973-749-000-2
DOI: 10.5682/9789737490002
Anul publicării: 2016
Editia: II
Pagini: 184
Editura: Editura Universitara
Autor: Mihai Diaconescu
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.
Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea cheie este "cum sa valorifici cat mai eficient productia agricola si alimentara", iar raspunsul nu poate ignora scopurile generale ale activitatii de marketing legate de adaptarea la nevoile, preferintele si dorintele consumatorilor, de cresterea eficientei economice si de asigurare a dezvoltarii intreprinderii in conditii de concurenta tot mai accentuata.
Prezenta carte incearca sa raspunda si altor intrebari ce pot constitui preocupari ale studentilor, cercetatorilor, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.
Conferentiar universitar dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marekting
Absolvent al Facultatii de Comert, Academia de Studii Economice Bucuresti
Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din Academia de Studii Economice Bucuresti
Absolvent al cursurilor de "Spirit antreprenorial si economia de piata", organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991)
Absolvent al cursurilor de specializare in "Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului" organizat de Universitatea "Luigi Bocconi" din Milano (Italia)
Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de Stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia)
Doctor in economie din 1999
Autor si coautor a 12 carti in domeniu
Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro