Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

23,00 Lei

ISBN: 978-606-28-0633-0

DOI: 10.5682/9786062806330

Anul publicării: 2017

Editia: I

Pagini: 126

Editura: Editura Universitară

Autor: Bianca Tescasiu

Momentan indisponibil
Cod Produs: 9786062806330 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Download
  • Cuprins
  • Autori
  • Review-uri (0)

Autoarea cartii si-a inceput cariera universitara ca absolventa a Facultatii de Stiinte Economice – Universitatea Transilvania din Brasov, specializarea MARKETING. De-a lungul evolutiei sale profesionale, a urmat Scoala doctorala a Institutului National de Cercetari Economice - Academia Romana, specializandu-se in domeniul integrarii europene.

Lucrarea INTRODUCERE IN EUROMARKETING – Concepte fundamentale de marketing specifice PIETEI UNICE EUROPENE reprezinta o sinteza a preocuparilor stiintifice de 17 ani, aducand laolalta concepte specifice din domeniile: marketing, economia integrarii europene si mediu de afaceri european.

Pentru a evidentia specificitatea abordarilor de marketing pe Piata Unica Europeana, lucrarea prezinta, in Partea I, o scurta incursiune in istoria Uniunii Europene si o prezentare a sistemului institutional-decizional, pentru o buna intelegere a stadiului actual de integrare al acesteia si a efectelor integrarii europene asupra mediului de afaceri. Partea a II-a este consacrata introducerii unor concepte fundamentale ale euromarketingului, stabilirii modalitatilor de abordare strategica a Pietei Unice Europene si ale elementelor specifice mixului de marketing european.

  • Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

    Descarca

CUVANT INAINTE / 9

PARTEA I UNIUNEA EUROPEANA SI MEDIUL DE AFACERI EUROPEAN/ 11

Capitolul I - Aparitia si evolutia Uniunii Europene/ 13

I.1. Scurte consideratii generale privind integrarea internationala/14

I.2. Aparitia si evolutia Uniunii Europene /18

 I.2.1. Premise ale aparitiei primei comunitati europene/ 18

 I.2.2. Comunitatea Economica a Carbunelui si Otelului – prima comunitate europeana / 23

 I.2.3. Evolutii ulterioare CECO. De la Piata Comuna la Piata Unica/ 25

Capitolul II Cadrul institutional al Uniunii Europene /36

II.1. Consideratii generale privind sistemul institutional al Uniunii Europene/ 37

II.2. Principalele institutii comunitare /40

Capitolul III -  Elemente specifice mediului de afaceri european / 49

III.1. Provocari ale mediului de afaceri european/ 50

III.2. Specificitati ale economiei europene si implicatiile acestuia asupra mediului de afaceri european / 56

III.2.1. Sectorizarea economiei europene /56

III.2.2. Euro – o moneda unica pentru 19 tari /63

III.2.3. Intreprinderea si mediul de afaceri european. Firmele europene – intre societatea transnationala si IMM/ 66

PARTEA a II-a MARKETING IN UNIUNEA EUROPEANA.

CONCEPTE FUNDAMENTALE DE EUROMARKETING/ 69

Capitolul IV Consideratii generale privind euromarketingul /71

IV.1. Euromarketingul si mediul de afaceri al firmei europene / 72

IV.2. Mediul de marketing european/ 74

Capitolul V. Abordari strategice de marketing ale Pietei Unice Europene/ 93

V.1. Principalele aspecte care determina abordarea strategica a Pietei Unice Europene. Selectarea pietei externe in UE /94

V.2. Strategii de marketing pe Piata Unica/104

Capitolul VI. Mixul de marketing pe Piata Unica Europeana / 107

VI.1. Mixul de marketing european – intre adaptare si standardizare/ 108

VI.2. Aspecte specifice ale mixului de marketing european/ 110

Bibliografie/ 118

Anexe /122

Bianca Tescasiu

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!