Editura Universitara Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

23,00 Lei

Editura: Universitară

Autor: Bianca Tescasiu

ISBN: 978-606-28-0633-0

DOI: 10.5682/9786062806330

Anul publicării: 2017

Editia: I

Pagini: 126

Momentan indisponibil
Cod Produs: 9786062806330 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuprins
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Lucrarea INTRODUCERE IN EUROMARKETING – Concepte fundamentale de marketing specifice PIETEI UNICE EUROPENE reprezinta o sinteza a preocuparilor stiintifice de 17 ani, aducand laolalta concepte specifice din domeniile: marketing, economia integrarii europene si mediu de afaceri european.
Pentru a evidentia specificitatea abordarilor de marketing pe Piata Unica Europeana, lucrarea prezinta, in Partea I, o scurta incursiune in istoria Uniunii Europene si o prezentare a sistemului institutional-decizional, pentru o buna intelegere a stadiului actual de integrare al acesteia si a efectelor integrarii europene asupra mediului de afaceri. Partea a II-a este consacrata introducerii unor concepte fundamentale ale euromarketingului, stabilirii modalitatilor de abordare strategica a Pietei Unice Europene si ale elementelor specifice mixului de marketing european.
  • Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

    Descarca
BIANCA TESCASIU

CUVANT INAINTE / 9

PARTEA I UNIUNEA EUROPEANA SI MEDIUL DE AFACERI EUROPEAN / 11

Capitolul I - Aparitia si evolutia Uniunii Europene / 13
I.1. Scurte consideratii generale privind integrarea internationala / 14
I.2. Aparitia si evolutia Uniunii Europene / 18
I.2.1. Premise ale aparitiei primei comunitati europene / 18
I.2.2. Comunitatea Economica a Carbunelui si Otelului – prima comunitate europeana / 23
I.2.3. Evolutii ulterioare CECO. De la Piata Comuna la Piata Unica / 25

Capitolul II Cadrul institutional al Uniunii Europene / 36
II.1. Consideratii generale privind sistemul institutional al Uniunii Europene / 37
II.2. Principalele institutii comunitare / 40

Capitolul III -  Elemente specifice mediului de afaceri european / 49
III.1. Provocari ale mediului de afaceri european / 50
III.2. Specificitati ale economiei europene si implicatiile acestuia asupra mediului de afaceri european / 56
III.2.1. Sectorizarea economiei europene / 56
III.2.2. Euro – o moneda unica pentru 19 tari / 63
III.2.3. Intreprinderea si mediul de afaceri european. Firmele europene – intre societatea transnationala si IMM / 66

PARTEA a II-a MARKETING IN UNIUNEA EUROPEANA. CONCEPTE FUNDAMENTALE DE EUROMARKETING / 69

Capitolul IV Consideratii generale privind euromarketingul / 71
IV.1. Euromarketingul si mediul de afaceri al firmei europene / 72
IV.2. Mediul de marketing european / 74

Capitolul V. Abordari strategice de marketing ale Pietei Unice Europene / 93
V.1. Principalele aspecte care determina abordarea strategica a Pietei Unice Europene. Selectarea pietei externe in UE / 94
V.2. Strategii de marketing pe Piata Unica / 104

Capitolul VI. Mixul de marketing pe Piata Unica Europeana / 107
VI.1. Mixul de marketing european – intre adaptare si standardizare / 108
VI.2. Aspecte specifice ale mixului de marketing european / 110

Bibliografie / 118

Anexe / 122

Autoarea cartii si-a inceput cariera universitara ca absolventa a Facultatii de Stiinte Economice – Universitatea Transilvania din Brasov, specializarea MARKETING. De-a lungul evolutiei sale profesionale, a urmat Scoala doctorala a Institutului National de Cercetari Economice - Academia Romana, specializandu-se in domeniul integrarii europene.
Lucrarea INTRODUCERE IN EUROMARKETING – Concepte fundamentale de marketing specifice PIETEI UNICE EUROPENE reprezinta o sinteza a preocuparilor stiintifice de 17 ani, aducand laolalta concepte specifice din domeniile: marketing, economia integrarii europene si mediu de afaceri european.
Pentru a evidentia specificitatea abordarilor de marketing pe Piata Unica Europeana, lucrarea prezinta, in Partea I, o scurta incursiune in istoria Uniunii Europene si o prezentare a sistemului institutional-decizional, pentru o buna intelegere a stadiului actual de integrare al acesteia si a efectelor integrarii europene asupra mediului de afaceri. Partea a II-a este consacrata introducerii unor concepte fundamentale ale euromarketingului, stabilirii modalitatilor de abordare strategica a Pietei Unice Europene si ale elementelor specifice mixului de marketing european.

www.editurauniversitara.ro

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!