Educatia universitara, un subiect vesnic de interes pentru un numar foarte mare de persoane, continua sa fie studiata de numerosi cercetatori.
In aceasta carte am incercat atat o introducere in comunicarea de marketing din serviciile educationale, cat si sa ofer cititorului o perspectiva a unor experti. Acestia, buni cunoscatori ai marketingului, dar si ai sistemului educational, confera lucrarii o perspectiva binevenita asupra problemelor si reusitelor legate de comunicarea din invatamantul superior romanesc.
Autorul
DAN ALEXANDRU SMEDESCU
1. PIATA SERVICIILOR EDUCATIONALE TERTIARE / 7
1.1. Conceptul de servicii / 7
1.2. Caracteristicile serviciilor educationale tertiare / 11
1.3. Tipologia serviciilor educationale tertiare / 17
1.4. Mixul de marketing in invatamantul superior / 25
1.4.1. Produsul / 26
1.4.2. Pretul / 40
1.4.3. Promovarea / 45
1.4.4. Plasamentul / 46
1.4.5. Personalul / 47
1.4.6. Procesul / 48
1.4.7. Probele fizice / 50
1.5. Sisteme de invatamant superior la nivel global / 53
1.5.1. Armonizarea invatamantului superior din Uniunea Europeana / 53
1.5.2. Modelul american de invatamant / 62
2. COMUNICAREA DE MARKETING IN INVATAMANTUL SUPERIOR / 65
2.1. Conceptul de comunicare de marketing / 65
2.2. Mixul comunicarii de marketing in institutiile de invatamant superior / 67
2.3. Noi metode de comunicare in invatamantul superior / 76
2.3.1. Retelele sociale / 79
2.3.2. Platforme de distributie foto/video / 80
2.3.3. Google Adwords / 82
2.3.4. Google Adsense / 82
2.3.5. Weblogul / 83
2.3.6. Google Analytics / 86
2.4. Impactul mediilor sociale online asupra invatamantului tertiar / 89
3. CERCETARE CALITATIVA PRIVIND COMUNICAREA DE MARKETING IN INVATAMANTUL SUPERIOR ŞI IMPACTUL EI ASUPRA CALITATII PERCEPUTE / 91
3.1. Metodologia cercetarii / 91
3.1.1. Problema decizionala / 91
3.1.2. Scopul cercetarii / 92
3.1.3. Obiectivele cercetarii / 92
3.1.4. Modalitatea de culegere a datelor: interviul semidirijat / 93
3.1.5. Ghidul de interviu / 94
3.1.6. Determinarea marimii eşantionului / 96
3.1.7. Chestionarul de recrutare / 97
3.1.8. Desfaşurarea cercetarii / 97
3.2. Analiza şi interpretarea rezultatelor / 97
3.3. Concluziile cercetarii / 131
Bibliografie / 137
Educatia universitara, un subiect vesnic de interes pentru un numar foarte mare de persoane, continua sa fie studiata de numerosi cercetatori.
In aceasta carte am incercat atat o introducere in comunicarea de marketing din serviciile educationale, cat si sa ofer cititorului o perspectiva a unor experti. Acestia, buni cunoscatori ai marketingului, dar si ai sistemului educational, confera lucrarii o perspectiva binevenita asupra problemelor si reusitelor legate de comunicarea din invatamantul superior romanesc.
Autorul
www.editurauniversitara.ro
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.