Editura Universitara Comunicarea de marketing in servicii

15,00 Lei

Editura: Universitară

Autor: Dan Alexandru Smedescu

ISBN: 978-606-28-0688-0

DOI: 10.5682/9786062806880

Anul publicării: 2018

Editia: I

Pagini: 146

Stoc epuizat
Cod Produs: 9786062806880 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuprins
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Educatia universitara, un subiect vesnic de interes pentru un numar foarte mare de persoane, continua sa fie studiata de numerosi cercetatori. 
In aceasta carte am incercat atat o introducere in comunicarea de marketing din serviciile educationale, cat si sa ofer cititorului o perspectiva a unor experti. Acestia, buni cunoscatori ai marketingului, dar si ai sistemului educational, confera lucrarii o perspectiva binevenita asupra problemelor si reusitelor legate de comunicarea din invatamantul superior romanesc. 

Autorul
  • Comunicarea de marketing in servicii

    Descarca
DAN ALEXANDRU SMEDESCU

1. PIATA SERVICIILOR EDUCATIONALE TERTIARE / 7
1.1. Conceptul de servicii / 7
1.2. Caracteristicile serviciilor educationale tertiare / 11
1.3. Tipologia serviciilor educationale tertiare / 17
1.4. Mixul de marketing in invatamantul superior / 25
1.4.1. Produsul / 26
1.4.2. Pretul / 40
1.4.3. Promovarea / 45
1.4.4. Plasamentul / 46
1.4.5. Personalul / 47
1.4.6. Procesul / 48
1.4.7. Probele fizice / 50
1.5. Sisteme de invatamant superior la nivel global / 53
1.5.1. Armonizarea invatamantului superior din Uniunea Europeana / 53
1.5.2. Modelul american de invatamant / 62

2. COMUNICAREA DE MARKETING IN INVATAMANTUL SUPERIOR / 65
2.1. Conceptul de comunicare de marketing / 65
2.2. Mixul comunicarii de marketing in institutiile de invatamant superior / 67
2.3. Noi metode de comunicare in invatamantul superior / 76
2.3.1. Retelele sociale / 79
2.3.2. Platforme de distributie foto/video / 80
2.3.3. Google Adwords / 82
2.3.4. Google Adsense / 82
2.3.5. Weblogul / 83
2.3.6. Google Analytics / 86
2.4. Impactul mediilor sociale online asupra invatamantului tertiar / 89

3. CERCETARE CALITATIVA PRIVIND COMUNICAREA DE MARKETING IN INVATAMANTUL SUPERIOR ŞI IMPACTUL EI ASUPRA CALITATII PERCEPUTE / 91
3.1. Metodologia cercetarii / 91
3.1.1. Problema decizionala / 91
3.1.2. Scopul cercetarii / 92
3.1.3. Obiectivele cercetarii / 92
3.1.4. Modalitatea de culegere a datelor: interviul semidirijat / 93
3.1.5. Ghidul de interviu / 94
3.1.6. Determinarea marimii eşantionului / 96
3.1.7. Chestionarul de recrutare / 97
3.1.8. Desfaşurarea cercetarii / 97
3.2. Analiza şi interpretarea rezultatelor / 97
3.3. Concluziile cercetarii / 131

Bibliografie / 137

Educatia universitara, un subiect vesnic de interes pentru un numar foarte mare de persoane, continua sa fie studiata de numerosi cercetatori. 
In aceasta carte am incercat atat o introducere in comunicarea de marketing din serviciile educationale, cat si sa ofer cititorului o perspectiva a unor experti. Acestia, buni cunoscatori ai marketingului, dar si ai sistemului educational, confera lucrarii o perspectiva binevenita asupra problemelor si reusitelor legate de comunicarea din invatamantul superior romanesc. 

Autorul

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!