Puterea de convingere este una dintre cele mai vandute carti din secolul XX. Metodele fascinante ale lui Napoleon Hill au ajutat nenumarati oameni sa-si recapete increderea in sine, sa-si descopere si sa-si stapaneasca capacitatile mentale, sa-si cultive dorinta de a reusi in viata, si totul numai folosind arta convingerii.
Cum putem sa preluam controlul asupra mintii noastre? Ce trebuie sa facem ca sa ne mentinem entuziasti, sa ne cultivam abilitatile de negociere si sa ne sporim capacitatea de a face prezentari convingatoare? Iata intrebarile la care cartea de fata ofera raspunsuri simple si practice.
Puterea de convingere arata, in termeni foarte limpezi, ca principiile succesului, asa cum au fost ele postulate de Hill, pot avea o influenta directa asupra capacitatii noastre de a fi convingatori si de a vinde. Bazata pe multe dintre materialele autorului, publicate sau nu anterior, aceasta carte prezinta punctual conceptele pe care Hill le va relua intr-o buna parte din bestsellerurile sale.
Informatii conformitate produs
Napoleon Hill (1883–1970) este unul dintre parintii literaturii motivationale americane si se numara printre cele mai sonore nume ale genului. A migrat de la jurnalism la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie si a evoluat rapid din punct de vedere profesional, ajungand consilier al unor importanti oameni de afaceri si lideri precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison si Henry Ford. Hill a fost preocupat de rolul pe care il indeplinesc convingerile personale ale individului in atingerea succesului. La imboldul lui Andrew Carnegie, cercetarile autorului au fost fructificate prin formularea „filozofiei implinirii“, care dezvaluie cum orice om poate parcurge firesc pasii spre implinire, atat in plan material, cat si spiritual.
Fiecare om are ceva de vandut. Unii ofera bunuri si servicii, altii o idee sau un vis. Unii isi scot la vanzare intreaga personalitate, altii un punct de vedere care sa fie inteles de ceilalti. Reusita fiecaruia depinde de capacitatea sa de convingere.