Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Curtea Veche Puterea de convingere. Editia a III-a - Napoleon Hill

Editura Curtea Veche
-15%
62,37 Lei 53,01 Lei

Editura: Curtea Veche

Autor: Napoleon Hill

Ediția: a 3-a

Pagini: 320

Anul publicării: 2019

ISBN: 978-606-44-0252-3

În stoc
Cod Produs: 9786064402523 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
Puterea de convingere este una dintre cele mai vandute carti din secolul XX. Metodele fascinante ale lui Napoleon Hill au ajutat nenumarati oameni sa-si recapete increderea in sine, sa-si descopere si sa-si stapaneasca capacitatile mentale, sa-si cultive dorinta de a reusi in viata, si totul numai folosind arta convingerii.


Cum putem sa preluam controlul asupra mintii noastre? Ce trebuie sa facem ca sa ne mentinem entuziasti, sa ne cultivam abilitatile de negociere si sa ne sporim capacitatea de a face prezentari convingatoare? Iata intrebarile la care cartea de fata ofera raspunsuri simple si practice.


Puterea de convingere arata, in termeni foarte limpezi, ca principiile succesului, asa cum au fost ele postulate de Hill, pot avea o influenta directa asupra capacitatii noastre de a fi convingatori si de a vinde. Bazata pe multe dintre materialele autorului, publicate sau nu anterior, aceasta carte prezinta punctual conceptele pe care Hill le va relua intr-o buna parte din bestsellerurile sale.
Informatii conformitate produs
  • Puterea de convingere. Editia a III-a - Napoleon Hill

    Descarcă
Napoleon Hill (1883–1970) este unul dintre parintii literaturii motivationale americane si se numara printre cele mai sonore nume ale genului. A migrat de la jurnalism la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie si a evoluat rapid din punct de vedere profesional, ajungand consilier al unor importanti oameni de afaceri si lideri precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison si Henry Ford. Hill a fost preocupat de rolul pe care il indeplinesc convingerile personale ale individului in atingerea succesului. La imboldul lui Andrew Carnegie, cercetarile autorului au fost fructificate prin formularea „filozofiei implinirii“, care dezvaluie cum orice om poate parcurge firesc pasii spre implinire, atat in plan material, cat si spiritual.

Fiecare om are ceva de vandut. Unii ofera bunuri si servicii, altii o idee sau un vis. Unii isi scot la vanzare intreaga personalitate, altii un punct de vedere care sa fie inteles de ceilalti. Reusita fiecaruia depinde de capacitatea sa de convingere.

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!