Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Paralela 45 Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist, Editia a IV-a - Bocos Musata-Dacia

-5%
35,00 Lei 33,25 Lei

Editura: Paralela 45

Autor: Bocos Musata-Dacia

Editia: a 4-a

Pagini: 432

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-973-47-2482-6

Stoc limitat
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9789734724826 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist ofera o abordare epistemologica, de natura socioconstructivista si interactiva, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivista, care face referire la subiectul care invata, respectiv la elev; dimensiunea sociologica, legata de interactiunile sociale, care face referire la partenerii prezenti – ceilalti elevi si profesorul; dimensiunea interactiva, legata de interactiunile cu mediul curricular, care face referire la situatiile de invatare si la obiectul de invatare organizat in interiorul acestor situatii.

In construirea lucrarii s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale si a didacticii disciplinelor pedagogice in sistemul stiintelor educatiei, continuandu-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice si a componentelor acestuia si cu o investigatie practica realizata in randul elevilor si cadrelor didactice.

Operationalizand atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – consideratii teoretice, interpretari personale, argumente, reflectii, metode, tehnici, instrumente, aplicatii, aplicatii si solutii didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotriva, in procesul de predare-invatare-evaluare formativa la disciplinele pedagogice si ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogatiile actuale ale didacticii generale.
Profesor univ. dr. la Departamentul de Stiinte ale Educatiei, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Este conducator de doctorat in domeniul „Stiinte ale educatiei”, in cadrul Scolii Doctorale „Educatie, Reflectie, Dezvoltare” a aceleiasi universitati.  S-a nascut la 31 august 1968, in orasul Ocna Mures, judetul Alba.  Principalele domenii stiintifice abordate sunt: teoria curriculumului, managementul curricular, didactica generala, didactica disciplinelor pedagogice, cercetarea pedagogica. In general, lucrarile sale pot fi valorificate prin receptare activa, interactiva si critica, prin implicare autentica in decodificarea textului si metatextului. Prin structurare, prin tipul discursului, adesea interogativ si reflexiv, prin ilustrarile si comentariile didactice, lucrarile sale se constituie in indrumare bibliografice utile practicienilor si teoreticienilor din domeniul stiintelor educatiei, formatorilor, cadrelor didactice de la toate nivelurile invatamantului, studentilor si elevilor.

Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist ofera o abordare epistemologica, de natura socioconstructivista si interactiva, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivista, care face referire la subiectul care invata, respectiv la elev; dimensiunea sociologica, legata de interactiunile sociale, care face referire la partenerii prezenti – ceilalti elevi si profesorul; dimensiunea interactiva, legata de interactiunile cu mediul curricular, care face referire la situatiile de invatare si la obiectul de invatare organizat in interiorul acestor situatii.

In construirea lucrarii s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale si a didacticii disciplinelor pedagogice in sistemul stiintelor educatiei, continuandu-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice si a componentelor acestuia si cu o investigatie practica realizata in randul elevilor si cadrelor didactice.

Operationalizand atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – consideratii teoretice, interpretari personale, argumente, reflectii, metode, tehnici, instrumente, aplicatii, aplicatii si solutii didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotriva, in procesul de predare-invatare-evaluare formativa la disciplinele pedagogice si ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogatiile actuale ale didacticii generale.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!