CATALOGUL GRUPEI
Caietul educatoarei este condica de evidenta a activitatilor didactice din educatia timpurie si contine:
planul de invatamant pentru educatia timpurie (0-6 ani);
metodologia de aplicare a planului de invatamant pentru educatia timpurie;
domeniile de dezvoltare;
curriculum pentru educatia timpurie;
continutul temelor anuale de studiu;
programul zilnic pe grupe de varsta (normal si prelungit);
fisa individuala de observatie a comportamentului copilului pe parcursul anului scolar;
fisa pentru aprecierea progresului individual al copilului, inainte de intrarea in invatamantul primar;
exemple de comportament ce pot fi observate, pe grupe de varsta;
exemple orientative de exercitii pentru momentul/secventa de miscare.
Mai mult, lucrarea contine spatiu de completare pentru: catalogul clasei, caracterizarea grupei, planificarea anuala sicalendaristica a activitatilor de invatare, proiecte/parteneriate, cursuri de formare continua, activitati extracurriculare si din perioada vacantelor.
-
Caietul educatoarei. Condica de evidenta a activitatii didactice din educatia timpurie - Carmen Maria Breazu, Ioana Andreea Ciocalteu, Mihaela Macelaru, Madalina Radu
Descarca
RADU Madalina
Este profesor psihopedagog la Centrul Municipiului Bucuresti de resurse si Asistenta Educationala www.cmbrae.ro
Studii: Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Facultatea de Pedagogie, promotia 2006; Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, master Management si evaluare Educationala, promotia 2009.
CATALOGUL GRUPEI
Caietul educatoarei este condica de evidenta a activitatilor didactice din educatia timpurie si contine:
planul de invatamant pentru educatia timpurie (0-6 ani);
metodologia de aplicare a planului de invatamant pentru educatia timpurie;
domeniile de dezvoltare;
curriculum pentru educatia timpurie;
continutul temelor anuale de studiu;
programul zilnic pe grupe de varsta (normal si prelungit);
fisa individuala de observatie a comportamentului copilului pe parcursul anului scolar;
fisa pentru aprecierea progresului individual al copilului, inainte de intrarea in invatamantul primar;
exemple de comportament ce pot fi observate, pe grupe de varsta;
exemple orientative de exercitii pentru momentul/secventa de miscare.
Mai mult, lucrarea contine spatiu de completare pentru: catalogul clasei, caracterizarea grupei, planificarea anuala sicalendaristica a activitatilor de invatare, proiecte/parteneriate, cursuri de formare continua, activitati extracurriculare si din perioada vacantelor.