Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Pro Universitaria Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania - Valentin-Cosmin Saracin

-15%
55,00 Lei 46,75 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Valentin-Cosmin Saracin

Pagini: 246

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-606-26-1512-3

Stoc limitat
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062615123 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Rezilienta brandului de tara – Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali: delocalizarea, migratia inversa, agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A.S.E. Bucuresti, evaluata, apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A.S.E. si C.N.A.D.T.C.U. Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale, de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ, concomitent si agregat, prin intermediul unei afaceri francizabile, la sustinerea imaginii de brand national.

Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el, am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva, poate si reuseste. Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite.

Ca semnal de trezire civica, analiza conceptului de brand este, aici, relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare, asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare, pe meleaguri straine, a unor conditii de munca si viata mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa, consecinta sociala, profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii. Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc - valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania, ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative, coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care, in momentul de fata, au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale. Aici oportunitatea este data, ca o lectie, de folosirea fondurilor nerambursabile europene.

Ca si teza, aceasta carte sustine si promoveaza un nou tip de comportament si de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea sustine si argumenteaza migratia inversa, exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile si militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finantare europeana nerambursabila gireaza inovatia agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium si poate contribui, prin implicare rezilienta, la crearea de branduri inovative si profitabile si sustinerea brandului national.
Este in prezent MANAGER DE PROIECT, proiect POCU/909/2/4/148643 - „Facilitarea integrarii pe piata muncii a tinerilor NEETs II – ,,S.R.P.M. - Tineri de viitor!"” in cadrul ASOCIATIEI SOCIETATEA ROMANA DE PROTECTIE A MEDIULUI- S.R.P.M.
Totodata este si MANAGER DE PROIECT, proiect POCU/138/4/1/114683- „Reducerea saraciei din comunitatea marginalizata a satului Ghimpati prin solutii integrate si orientate pe nevoile specifice ale acestora inclusiv combaterea discriminarii si promovarea multiculturalismului – Impreuna pentru viitor!” in cadrul ASOCIATIEI OPERATORILOR DIN AGRICULTURA ECOLOGICA BIO ROMANIA. Dar si administrator in cadrul societatii AGRO BUSINESS TOURISM SRL.
Din 2022 este doctor in Administrarea afacerilor (Academia de Studii Economice din Bucuresti).
Este Absolvent al Facultatii de Drept (Universitatea Titu Maiorescu). A realizat masteratul in Controlul si Expertiza Produselor Ecologice, Halal si Kosher (Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti). A realizat si un master in domeniul Finante, programul de studii Management Financiar si Bursier – DAFI (Academia de Studii Economice din Bucuresti - Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori), este si licentiat in Stiinte Economice in domeniul Administrarea Afacerilor programul de studii/specializarea Administrarea afacerilor in Comert, Turism, Servicii, Merceologie si Managementul Calitatii (Academia de Studii Economice din Bucuresti Facultatea de Comert).
A publicat numerioase articole indexate in WEB OF SCIENCE, publicate in reviste internationale recunoscute CNCSIS, dar si Studii indexate in WEB OF SCIENCE publicate in volumele unor manifestari stiintifice din strainatate (International Conferences Proceedings

Rezilienta brandului de tara – Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali: delocalizarea, migratia inversa, agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A.S.E. Bucuresti, evaluata, apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A.S.E. si C.N.A.D.T.C.U. Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale, de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ, concomitent si agregat, prin intermediul unei afaceri francizabile, la sustinerea imaginii de brand national.

Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el, am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva, poate si reuseste. Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite.

Ca semnal de trezire civica, analiza conceptului de brand este, aici, relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare, asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare, pe meleaguri straine, a unor conditii de munca si viata mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa, consecinta sociala, profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii. Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc - valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania, ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative, coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care, in momentul de fata, au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale. Aici oportunitatea este data, ca o lectie, de folosirea fondurilor nerambursabile europene.

Ca si teza, aceasta carte sustine si promoveaza un nou tip de comportament si de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea sustine si argumenteaza migratia inversa, exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile si militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finantare europeana nerambursabila gireaza inovatia agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium si poate contribui, prin implicare rezilienta, la crearea de branduri inovative si profitabile si sustinerea brandului national.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!