Promovarea afacerilor economice interne şi internaţionale - O abordare sistemică

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-591-305-9

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 190

2120 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Mai multe detalii Promovarea afacerilor economice interne şi internaţionale - O abordare sistemică

Promovarea se înscrie ca o activitate cu relevanţă remarcabilă în toate domeniile de activitate umană şi, cu deosebire, în economie.

Studii întreprinse de autori consacraţi pe plan mondial, academicieni, laureaţi Nobel au constatat că, pe măsură ce înaintăm în secolul XXI, promovarea devine factorul numărul unu al competitivităţii.

Raţionamentul porneşte de la ideea că între producători se va realiza treptat o egalizare în ceea ce priveşte calitatea produselor şi atunci, alături de preţ, promovarea devine un factor de prim rang al competiţiei concurenţiale. 

În România, promovarea a fost vitregită o perioadă îndelungată atât în plan teoretic, cât şi al practicii economice. Ca atare, lucrarea Promovarea afacerilor economice interne şi internaţionale – o abordare sistemică, autor Laura Dindire, se situează într-o reală şi perenă actualitate şi prezintă un real interes teoretic şi funcţional, practic.

Lucrarea prezintă o analiză laborioasă a promovării afacerilor economice internaţionale, atât la nivel microeconomic cât şi la nivel macroeconomic, ca un imperativ al creşterii şi diversificării exporturilor româneşti. Originalitatea lucrării constă în realizarea unei noi abordări în domeniu şi anume, prezentarea sub formă sistemică a promovării afacerilor economice, caracterizarea sistemelor promoţionale şi managementul acestora, insistând asupra metodologiei de analiză a structurii, a planificării şi a coordonării sistemelor promoţionale, fapt care a permis crearea de către autoare a modelului abordării sistemice a promovării afacerilor economice.

Cartea cuprinde aspectele fundamentale ale publicităţii, importanţa publicităţii reflectată în dimensiunea economică pe plan naţional şi internaţional, dar şi un program de publicitate pentru pieţele externe pornind de la analizarea pieţelor, a publicului ţintă, raţionalizarea şi eficientizarea bugetului promoţional, până la analizarea tuturor mijloacelor şi metodelor de transmitere a mesajului publicitar în vederea adoptării celor mai bune decizii privind audienţa, frecvenţa, elaborarea mixului publicitar, programarea acţiunilor şi evaluarea eficacităţii publicităţii. În abordarea dezvoltării strategice a relaţiilor publice organizaţionale, alături de conceptualizările relaţiilor publice s-au prezentat căi şi metode de gestionare a opiniei publice interne şi internaţionale şi influenţa relaţiilor publice asupra eficientizării activităţii întreprinderilor româneşti, precum şi diverse politici, strategii, programe şi campanii de relaţii publice, ca cerinţe pentru dinamizarea afacerilor economice. Cartea cuprinde şi analizează şi pregătirea participării la manifestările expoziţionale a participanţilor în vederea atingerii obiectivelor promoţionale şi de comercializare, perfecţionarea derulării participării în vederea asigurării competitivităţii, precum şi evaluarea eficienţei participării. Finalul lucrării este axat pe perfecţionarea promovării şi gestionării imaginii organizaţiilor în mediul intern şi internaţional, prilej cu care se aprofundează aspecte ce vizează impactul imaginii de marcă asupra produselor româneşti, ca reper al relansării exporturilor, dar şi strategii şi tehnici de construire şi îmbu­nătăţire a identităţii organizaţiilor în mediul intern şi internaţional, managementul gestionării diverselor crize ce pot perturba activitatea organizaţiilor.

Alături de aprofundarea cadrului teoretic, ştiinţific, doctrinar şi al procedurilor comprehensive specifice, lucrarea s-a fundamentat şi pe investigarea ştiinţifică a strategiilor de promovare a afacerilor economice utilizate cu succes pe plan naţional şi internaţional, care au contribuit la valorificarea superioară a avantajelor comparative, strategice sau compe­titive ale organizaţiilor care le utilizează. Preocupările în domeniul analizei şi cercetării promovării afacerilor economice ale autoarei reflectate în publicaţii de impact, studii şi cercetări au fost valorificate în această lucrare. Toate acestea recomandă această carte atât studenţilor şi tuturor specialiştilor interesaţi de aceste domenii ale ştiinţei cât şi practicienilor şi antreprenorilor în vederea optimizării strategiilor de promovare aplicate în întreprinderi.

 

 

Profesor universitar doctor Alexandru Puiu

Referent ştiinţific

Despre autor

Laura Dindire

Te-ar mai putea interesa şi..

ECONOMIC CYBERNETICS. An Equation-Based Modeling and Agent-Based Modeling Approach

ECONOMIC CYBERNETICS. An ..

Economie generala

000 RON Detalii

Managementul trezoreriei intreprinderii. Probleme, abordari, metode

Managementul trezoreriei ..

Economie generala

1500 RON Detalii

Ocuparea in sectorul sanatate si asistenta sociala. Provocari si tendinte

Ocuparea in sectorul sana..

Economie generala

000 RON Detalii


Modele si metode de evaluare a costurilor referitoare la calitate in industria ospitalitatii

Modele si metode de evalu..

Economie generala

000 RON Detalii

INSTRUMENTE DE BUSINESS. Managementul proiectelor. Planul de afaceri. Studiul de fezabilitate

INSTRUMENTE DE BUSINESS. ..

Economie generala

5000 RON Detalii

Resurse geostrategice. Geografia economica in arena  politicii globale

Resurse geostrategice. Ge..

Economie generala

3372 RON Detalii

Promoţii

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Metoda si modelare

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

ANDREI PIPPIDI ANDREI PIPPIDI   Andrei Pippidi (n. 12 martie 1948, Bucuresti) este un istoric roman, mem­ ... citeşte mai mult →