Lucrarea ,,Microeconomie. Teorie si aplicatii” se adreseaza in primul rand studentilor Universitatii Romano-Americane care au in curiculla disciplina de Microeconomie, dar si tuturor cititorilor dornici sa isi imbogateasca cunostintele existente cu elemente de economie a consumatorului, economie a producatorului, moduri si mecanisme de formare a preturilor pe diverse piete.
Este structurata in doua parti: in prima parte sunt prezentate elemente teoretice despre activitatea realizata de principalii agenti de pe piata, modul de formare al preturilor pe diverse piete, iar in a doua parte sunt propuse aplicatii diverse, de la cele mai simple la altele mai avansate.
-
Microeconomie. Teorie si aplicatii - Alexandru Ionescu , Ana Maria Mihaela Iordache, Elena Raluca Cristian, Ioana Grigorescu
Descarca
Alexandru Ionescu
A absolvit Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale, din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. In anul 2004 a absolvit studiile doctorale la Academia de Studii Economice, Facultatea de Relatii Economice Internationale prin conferirea titlului de doctor in ”Relatii Economice Internationale”, cu specializarea ”Relatii Economice Internationale”. Incepand din 2002 este cadru didactic in cadrul Universitatii Romano-Americane, ocupand functia de conferentiar universitar in cadrul departamentului de ”Comert, Integrare Economica si Administrarea Afacerilor”. Activitatea didactica desfasurata in cadrul departamentului s-a concretizat prin sustinerea de prelegeri la disciplinele: „Microeconomie”, „Macroeconomie”, „Economie Mondiala”, „Economie Aprofundata”, „Transporturi si Asigurari Internationale”, „Companii Off-Shore”, etc. Activitatea de cercetare stiintifica este concretizata in carti, lucrari, studii, articole, comunicari stiintifice publicate: 7 carti de specialitate (in calitate de co-autor si primautor) si 23 de studii si articole publicate in volumele sesiunilor de comunicari stiintifice nationale si internationale. De asemenea, a facut parte dintr-o serie de echipe de cercetare care au elaborat un numar de 6 (sase) proiecte de cercetare nationale, internationale si cu mediul de afaceri. Din 2020 detine, pentru a doua oara, functie de Decan al Facultatii de Management-Marketing din cadrul URA.
www.editurauniversitara.ro