Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Republica Coreea. Diplomatie, economie si cultura - Alexandru-Mircea Nedelea, Marilena-Oana Nedelea

-15%
38,00 Lei 32,30 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Alexandru-Mircea Nedelea, Marilena-Oana Nedelea

Pagini: 171

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-606-26-1639-7

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062616397 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Transformarea uimitoare a Coreei de Sud intr-o putere economica si o democratie cu drepturi depline, libera si liberala, doar in cateva generatii, poate reprezenta un model pentru tari aflate in curs de dezvoltare.

Cand romanii se gandesc la aceasta tara o asociaza, in primul rand, cu dimensiunea sa economica si tehnologica: Samsung, LG, Hyundai etc. Ea a reusit sa ajunga a douasprezecea economie la nivel mondial si a treia din Asia, dupa Japonia si China. Coreea a devenit o atractie turistica importanta, avand un patrimoniu cultural impresionant. Tot mai multi oameni sunt atrasi de viata din Coreea de Sud, tara considerata a fi cea mai inovativa din lume.

Cartea include capitole ce abordeaza subiecte legate de diplomatie, educatie, economie, cultura, istorie si un ghid util cu cuvinte si expresii comune in limba coreeana.
Alexandru-Mircea Nedelea

Este conf. univ.dr. la Univ. Stefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administratie si Afaceri unde preda cursuri de Marketing, Marketing in turism, Tehnici promotionale, Protocol si relatii publice, Diplomatie economica. A obtinut Diploma de doctor in Marketing la Univ. Babes-Bolyai Cluj-Napoca (2003). A publicat peste 40 de carti in Romania si strainatate dintre care amintim: Peace Marketing, Strategies for Promoting Sustainable Hospitality and Tourism Services, Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity, Strategic Tools and Methods for Promoting Hospitality and Tourism Services, Comparative Tourism Marketing Case Studies, Tourism Marketing, Ghid practic de marketing, Brand si branding, China. Diplomatie si cultura, Marketing in turism. Teorie si practica, Marketing personal, Tehnici promotionale, Politici de marketing in afaceri, Turism. Concepte si experiente si peste 100 de articole stiintifice. Coordoneaza organizatii precum Centrul de Marketing (www.centruldemarketing.ro), Centrul de informare si marketing turistic Bucovina (www.tourisminbucovina.ro), Centrul de Studii Asiatice (www.romania-china.ro)


 

Transformarea uimitoare a Coreei de Sud intr-o putere economica si o democratie cu drepturi depline, libera si liberala, doar in cateva generatii, poate reprezenta un model pentru tari aflate in curs de dezvoltare.

Cand romanii se gandesc la aceasta tara o asociaza, in primul rand, cu dimensiunea sa economica si tehnologica: Samsung, LG, Hyundai etc. Ea a reusit sa ajunga a douasprezecea economie la nivel mondial si a treia din Asia, dupa Japonia si China. Coreea a devenit o atractie turistica importanta, avand un patrimoniu cultural impresionant. Tot mai multi oameni sunt atrasi de viata din Coreea de Sud, tara considerata a fi cea mai inovativa din lume.

Cartea include capitole ce abordeaza subiecte legate de diplomatie, educatie, economie, cultura, istorie si un ghid util cu cuvinte si expresii comune in limba coreeana.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!