Cartea este utilizata drept suport in cadrul cursului de Multimedia predat de autor la Academia de Studii Economice. Poate fi, de asemenea, o referinta relevanta pentru dezvoltatorii software care implementeaza aplicatii multimedia utilizand tehnologii web recente precum HTML5, CSS3 si JavaScript.
LIVIU-ADRIAN COTFAS
Prefata / 9
1. Introducere / 11
1.1. Obiective / 11
1.2. Notiuni generale / 11
1.3. Modele de culoare / 12
1.4. Definirea culorilor in CSS / 17
1.5. Concepte si termeni de retinut / 18
1.6. Intrebari de control si teme de dezbatere / 19
2. Grafica Raster / 21
2.1. Obiective / 21
2.2. Notiuni generale / 21
2.3. Avantaje si dezavantaje / 22
2.4. Formate / 23
2.5. Grafica raster in context Web / 25
2.6. Concepte si termeni de retinut / 29
2.7. Intrebari si aplicatii / 29
2.8. Intrebari de control si teme de dezbatere / 50
3. Grafica vectoriala / 51
3.1. Obiective / 51
3.2. Notiuni generale / 51
3.3. Avantaje si dezavantaje / 52
3.4. Formate / 53
3.5. Grafica vectoriala in context Web / 54
3.6. Concepte si termeni de retinut / 59
3.7. Intrebari si aplicatii / 60
3.8. Intrebari de control si teme de dezbatere / 71
4. Audio / 73
4.1. Obiective / 73
4.2. Sunetul / 73
4.3. Sunetul digital / 75
4.4. Numerizarea sunetului / 75
4.5. Compresia sunetului / 76
4.6. Formate audio / 77
4.7. Audio in context Web / 79
4.8. Concepte si termeni de retinut / 85
4.9. Intrebari si aplicatii / 86
4.10. Intrebari de control si teme de dezbatere / 106
5. Video / 109
5.1. Obiective / 109
5.2. Video digital / 109
5.3. Video in context Web / 117
5.4. Concepte si termeni de retinut / 122
5.5. Intrebari si aplicatii / 122
5.6. Intrebari de control si teme de dezbatere / 134
Bibliografie / 135
Anexa 1 – Lista de figuri / 137
Anexa 2 – Lista de tabele / 142
Cartea este utilizata drept suport in cadrul cursului de Multimedia predat de autor la Academia de Studii Economice. Poate fi, de asemenea, o referinta relevanta pentru dezvoltatorii software care implementeaza aplicatii multimedia utilizand tehnologii web recente precum HTML5, CSS3 si JavaScript.
Codul asociat exemplelor din aceasta carte este disponibil pe GitHub in repository-ul https://github.com/liviucotfas/ase-multimedia.
www.editurauniversitara.ro
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.