Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
ISBN: 978-606-28-0531-9
DOI: 10.5682/9786062805319
Anul publicării: 2017
Pagini:
Editura: Editura Universitară
Autor: Delia Goia
Lucrarea "Comunicarea profesori-parinti in scoli din medii dezavantajate" este pusa la dispozitie in format online, integral si gratuit, de catre Institutul de Stiinte ale Educatiei din Bucuresti.
Cartea poata fi descarcata de la butonul "Descarca fragment" situat sub imaginea copertei volumului.
Comunicarea profesori-parinti in scoli din medii dezavantajate
DescarcaREZUMAT /8
I. REPERE TEORETICE / 14
II. CONTEXTUL CERCETARII / 17
III. METODOLOGIA CERCETARII/ 19
III.1. Scopul si obiectivele cercetarii / 19
III.2. Ipoteza cercetarii/20
III.3. Descrierea si selectarea grupului tinta/20
III.4. Designul cercetarii / 21
III.5. Instrumentele de cercetare utilizate /23
III.5.1. Instrumente aplicate inaintea implementarii programului de formare / 23
III.5.2. Instrumente aplicate dupa implementarea programului de formare /25
III.5.3. Formare pe tema comunicarea profesori-parinti /26
III.6. Limitele cercetarii/ 27
IV. REZULTATELE CERCETARII / 28
IV.1. Rezultatele studiului de pilotare a chestionarului pentru profesori /28
IV.2. Comunicarea cu scolile /29
IV.3. Analiza datelor cantitative / 29
IV.3.1. Descrierea grupurilor /30
IV.3.2. Nivel de cunostinte / 31
IV.3.3. Autoevaluarea profesorilor / 34
IV.3.4. Evaluarea parintilor de catre profesori / 36
IV.3.5. Relatia dintre autoevaluarea profesorilor si evaluarea realizata de
catre profesori despre parinti/ 37
IV.3.6. Satisfactia profesorilor cu privire la cursul de formare/ 37
IV.4. Analiza datelor calitative / 37
IV.4.1. Teme generale /38
IV.4.2. Detalierea temelor generale/ 40
V. CONCLUZII/ 51
V.1. Profesori /51
V.1.1. Cunostintele acumulate de profesori /51
V.1.2. Influenta vechimii in invatamant asupra acumularii de cunostinte /52
V.1.3. Atitudini / 53
V.1.4. Satisfactia profesorilor cu privire la cursul de formare/ 54
V.2. Parinti / 54
V.3. Dificultati/54
VI. PROPUNERI SI RECOMANDARI / 56
VI.1. Recomandari pentru implementarea reusita a unui program de formare in
scoli / 56
VI.1.1. Pregatirea inainte de inceperea cursului /56
VI.1.2. Continutul cursului (tema comunicarea profesori-parinti) /57
VI.1.3. Durata cursului / 57
VI.1.4. Implicarea parintilor/58
VI.1.5. Aspecte organizatorice / 58
Referinte bibliografice / 59
Anexe/61
Anexa 1: Chestionar pentru profesori, aplicat inaintea implementarii programului
de formare/ 61
Anexa 2: Ghid de interviu – focus grup parinti/ 67
Anexa 3: Chestionar pentru profesori, aplicat dupa implementarea programului de
Formare/70
Anexa 4: Chestionar feedback – evaluarea cursului de catre profesori /76
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro