Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Marketing nutritional. Considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu (Popa)

-15%
70,00 Lei 59,50 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Raluca-Giorgiana Chivu (Popa)

Pagini: 412

Anul publicării: 2021

ISBN: 978-606-26-1372-3

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062613723 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Cuvinte cheie: marketing nutritional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutritie si dietetica, marketingul serviciilor de sanatate

Lucrarea de cercetare avand titlul „Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica” si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. 

Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. 

In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. 

In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica. 
  • Marketing nutritional. Considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu (Popa)

    Descarca
PROFIL OCUPATIONAL 02/2018-Prezent Cadru didactic asociat In cadrul Facultatii de Marketing-ASE Disciplinele predate: Cercetari de Marketing, Sisteme Informatice de Marketing, Tehnici avansate in Cercetarile de marketing, Marketing Turistic Academia de Studii Economice Bucuresti, Piata Romana nr. 6, sector 1, Bucuresti, Invatamant universitar Educatie si formare 10/2017-07/2020 Calificarea/ diploma obtinuta Doctorat in Marketing (Diploma de Doctor) Disciplinele principale studiate, competentele principale dobậndite / Cercetari de Marketing, Modelare in Marketing (Comportamentul Consumatorului) (utilizand softul WarpPLS), Analiza datelor de Marketing, Psihologia consumatorului, Analiza statistica (SPSS), Analiza retelelor sociale (utilizand softul UCINET) Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare - Academia de Studii Economice, Scoala Doctorala de Marketing Nivelul in clasificarea nationala sau internationala Institutie de invatamint superior Nivelul 6 10/2015-06/2017 Calificarea/ diploma obtinuta Masterat in Cercetari de Marketing (Diploma de Master) Disciplinele principale studiate, competentele principale dobậndite / Cercetari de Marketing, Cercetari Calitative de Marketing, Modelare de Marketing, Audit de Mediu, Managementul Marketingului, Managementul si Marketingul Evenimentelor Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare - Academia de Studii Economice, Facultatea de Marketing Nivelul in clasificarea nationala sau internationala - Institutie de invatamint superior Nivelul 6 10/2012–06/2015 Calificarea/ diploma obtinuta Licentiat in Marketing (Diploma de Licenta) Disciplinele principale studiate competentele principale dobậndite / Marketing, Cercetari de Marketing, Tehnici de Vanzare, Marketing turistic, Relatii Publice, Analiza datelor cu SPSS Numele si tipul institutiei de invatamint / furnizorului de formare - Academia de Studii Economice, Facultatea de Marketing Nivelul in clasificarea nationala sau internationala Institutie de invatamint superior Nivelul 6 09/2008-07/2012 Calificarea/ diploma obtinuta Absolvent de Liceu, specializarea Matematica-Informatica (Diploma de Bacalaureat)

Cuvinte cheie: marketing nutritional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutritie si dietetica, marketingul serviciilor de sanatate

Lucrarea de cercetare avand titlul „Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica” si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. 

Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. 

In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. 

In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica. 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!