Cifra 7 are ceva special sau e doar o strategie de marketing? Probabil ca ambele, mai ales cand vorbim despre Sebastian Vaduva, un profesionist al marketingului. In cartea de fata, autorul analizeaza sapte trasaturi esentiale pe care le-a descoperit studiind oamenii de succes: (1) inzestrarile naturale, (2) abilitatile de negociere, (3) harnicia, (4) creativitatea, (5) determinarea, (6) altruismul si (7) pragmatismul. Fiecare dintre aceste calitati este detaliata cu exemple practice si sfaturi utile, bazate atat pe cercetare, cat si pe experienta personala a autorului. Dar ceea ce face aceasta carte cu adevarat unica este abordarea echilibrata: pentru fiecare dintre aceste virtuti, Sebastian Vaduva identifica si cate o „capcana“ – o tentatie care poate deraia parcursul catre succes.
Astfel, volumul ofera o busola pentru cei care doresc sa-si dezvolte potentialul fara sa cada prada pericolelor de pe drum. O lectura indispensabila pentru oricine vrea sa isi croiasca propriul drum spre reusita!
Informatii conformitate produs
Sebastian Vaduva este profesor de antreprenoriat, consultant in afaceri si antreprenor, avand o experienta vasta acumulata atat in Statele Unite, cat si in Romania. Are o diploma de licenta in marketing, un MBA obtinut la Scoala de Management Weatherhead din Ohio si un doctorat in antreprenoriat si management obtinut la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Ulterior, si-a completat pregatirea academica printr-un al doilea doctorat, in politologie, obtinut la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
De-a lungul carierei, a ocupat numeroase pozitii importante. De la profesor de marketing si afaceri internationale la Universitatea din Akron, Ohio, la director al Centrului de Dezvoltare Organizationala din cadrul aceleiasi institutii, de la beneficiar al unui grant oferit de Departamentul de Stat al SUA la coordonator al unui program international de MBA finantat de comisia Fullbright si, nu in ultimul rand, decan al Scolii de Management si IT Griffiths din cadrul Universitatii „Emanuel“ din Oradea, Sebastian Vaduva si-a construit o cariera academica impresionanta, fiind autorul sau coautorul a peste 15 carti si 50 de articole.
In calitate de corporate trainer, a lucrat cu peste 50 de companii, oferind consultanta in domenii precum leadership, mentalitate antreprenoriala, vanzari si marketing, managementul echipelor si motivare.
Din 2021, Sebastian Vaduva este editorul revistei academice The Journal of Ethics in Entrepreneurship and Technology, consolidandu-si astfel reputatia de expert in mediul de afaceri.