Editura Publica Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon

47,20 Lei

Editura: Publica

Autor: Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon

Pagini: 240

Anul publicării: 2013

ISBN: 978-606-8360-73-7

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786068360737 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din viata ta, cu fiecare decizie luata despre felul in care iti consumi energia si banii, faci o declaratie despre ceea ce conteaza realmente pentru tine. Poti vorbi la nesfarsit despre telurile clare pe care le urmaresti si despre strategia pe care o ai pentru viata ta, caci in ultima instanta ele nu inseamna nimic, daca nu-ti investesti resursele disponibile intr-un mod care sa concorde cu strategia ta. La urma urmelor, o strategie nu inseamna nimic mai mult decat bune intentii, daca nu se vede pusa eficient in practica. CLAYTON M. CHRISTENSEN

O carte utila pentru toti cei care isi doresc sa duca o viata plina de sens in acord cu propriul sistem de valori. — Publishers Weekly

O lectura obligatorie pentru orice student la o facultate de afaceri. — Huffington Post

Recomandati aceasta carte celor care nu au nicio legatura cu mediul de afaceri. Va vor multumi pentru acest gest! — Harvard Business Review

O carte bine documentata si plina de miez. — Forbes

O perspectiva originala asupra felului in care urmarirea realizarilor imediate ne blocheaza calea catre succesul durabil. Ca un ceasornicar minutios care, la masa lui de lucru, desface conceptual mecanismul, il recompune prin exemple si da ora exacta, Clayton M. Christensen ne ofera reperele necesare pentru a duce o viata implinita! — Elena Badea - Director de Marketing si Comunicare, EY Romania
CLAYTON M. CHRISTENSEN este parintele conceptului de ,,inovatie disruptiva” si unul dintre cei mai apreciati teoreticieni in domeniul inovatiei. In anul 2011 a fost numit cel mai influent ganditor de business din lume, ocupand pozitia nr. 1 in topul bianual Thinkers50.

O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din viata ta, cu fiecare decizie luata despre felul in care iti consumi energia si banii, faci o declaratie despre ceea ce conteaza realmente pentru tine. Poti vorbi la nesfarsit despre telurile clare pe care le urmaresti si despre strategia pe care o ai pentru viata ta, caci in ultima instanta ele nu inseamna nimic, daca nu-ti investesti resursele disponibile intr-un mod care sa concorde cu strategia ta. La urma urmelor, o strategie nu inseamna nimic mai mult decat bune intentii, daca nu se vede pusa eficient in practica. CLAYTON M. CHRISTENSEN

O carte utila pentru toti cei care isi doresc sa duca o viata plina de sens in acord cu propriul sistem de valori. — Publishers Weekly

O lectura obligatorie pentru orice student la o facultate de afaceri. — Huffington Post

Recomandati aceasta carte celor care nu au nicio legatura cu mediul de afaceri. Va vor multumi pentru acest gest! — Harvard Business Review

O carte bine documentata si plina de miez. — Forbes

O perspectiva originala asupra felului in care urmarirea realizarilor imediate ne blocheaza calea catre succesul durabil. Ca un ceasornicar minutios care, la masa lui de lucru, desface conceptual mecanismul, il recompune prin exemple si da ora exacta, Clayton M. Christensen ne ofera reperele necesare pentru a duce o viata implinita! — Elena Badea - Director de Marketing si Comunicare, EY Romania

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!