Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Paralela 45 Teoria si metodologia instruirii. Teoria si metodologia evaluarii. Repere si instrumente didactice pentru formarea profesorilor. Editia a V-a - Musata Bocos, Dana Jucan

Editura Paralela 45
-5%
35,00 Lei 33,25 Lei

Editura: Paralela 45

Autor: Musata Bocos, Dana Jucan

Ediția: a 5-a

Pagini: 216

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-973-47-3596-9

În stoc
Cod Produs: 9789734735969 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practic-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni. Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestei lucrari, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din:

obiectivele/competentele vizate prin studiul temei
termenii si sintagmele-cheie
suportul teoretic
organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile
sarcini de reflectie si exercitii aplicative
sugestii pentru luarea notitelor
recomandari bibliografice pentru studiul individual.
Informatii conformitate produs
  • Teoria si metodologia instruirii. Teoria si metodologia evaluarii. Repere si instrumente didactice pentru formarea profesorilor. Editia a V-a - Musata Bocos, Dana Jucan

    Descarcă
BOCOS Musata-Dacia

Profesor univ. dr. la Departamentul de Stiinte ale Educatiei, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Este conducator de doctorat in domeniul „Stiinte ale educatiei”, in cadrul Scolii Doctorale „Educatie, Reflectie, Dezvoltare” a aceleiasi universitati.  S-a nascut la 31 august 1968, in orasul Ocna Mures, judetul Alba.  Principalele domenii stiintifice abordate sunt: teoria curriculumului, managementul curricular, didactica generala, didactica disciplinelor pedagogice, cercetarea pedagogica. In general, lucrarile sale pot fi valorificate prin receptare activa, interactiva si critica, prin implicare autentica in decodificarea textului si metatextului. Prin structurare, prin tipul discursului, adesea interogativ si reflexiv, prin ilustrarile si comentariile didactice, lucrarile sale se constituie in indrumare bibliografice utile practicienilor si teoreticienilor din domeniul stiintelor educatiei, formatorilor, cadrelor didactice de la toate nivelurile invatamantului, studentilor si elevilor.



 

Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practic-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni. Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestei lucrari, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din:

obiectivele/competentele vizate prin studiul temei
termenii si sintagmele-cheie
suportul teoretic
organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile
sarcini de reflectie si exercitii aplicative
sugestii pentru luarea notitelor
recomandari bibliografice pentru studiul individual.

 

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!