Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Hamangiu Management farmaceutic. Baze teoretice - Mirela Antonela Mihaila, Mariana Popescu

60,00 Lei

Editura: Hamangiu

Autor: Mirela Antonela Mihaila, Mariana Popescu

Pagini: 130

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-606-27-2101-5

Stoc limitat
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062721015 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Managementul farmaceutic se considera a fi una dintre disciplinele academice tinere studiate de farmacisti, care insa a cunoscut o dezvoltare dinamica in ultimii ani. In decursul anilor de studii aceasta disciplina a avut mai multe denumiri:  Organizarea  Serviciului  farmaceutic, Organizarea  si  Economia  Farmaceutica  sau  Bazele  Activitatii  Farmaceutice, acum ea avand denumirea de Management Farmaceutic.

Scopul Managementului Farmaceutic ca disciplina academica este de a definitiva pregatirea viitorului farmacist pentru activitatea practica in organizatiile farmaceutice, activitate orientata cu precadere  spre solutionarea problemelor de organizare a activitatii la orice loc de munca, precum si pregatirea speciala in domeniul aplicarii principalelor functii ale menagementului in conditii de legalitate si eficienta, toate acestea cu orientare spre realizarea scopului general al sistemului farmaceutic – obtinerea beneficiilor pentru sanatatea populatiei. Principalul obiect de studiu al disciplinei este madicamentul si omul bolnav- consumator de medicamente – ca elemente centrale ale proceselor manageriale, care se desfasoara in cadrul sistemului farmaceutic.

Actuala lucrare de Management Farmaceutic prezinta notiuni introductive de management (Capitol 1), o serie de definitii specifice domeniului farmaceutic (Capitolul  2 ), principalele functii ale managementului farmaceutic (Capitolul 3), activitati  generale in cadrul procesului managerial (Capitolele  4, 5, 6, 7, 8 ),tipuri de farmacii si modul lor de organizare (Capitolil 9 ), notiuni generale referitoare la aprovizionarea farmaciilor si calitatea produselor si  serviciilor farmaceutice (Capitolul 10 si 11 ) iar in ultimul capitol (Capitolul 12 ) sunt prezentate o serie de informatii cu privire la medicamentul – obiectul principal al farmaciei.
Cartea prezentata se adreseaza in principal  studentilor Facultatii de Farmacie dar si celor care urmeaza studii postliceale pentru asistenti de farmacie. Aceste notiuni generale de management farmaceutic le sunt necesare acestor specialisti pentru intelegerea si aprofundarea acestui domeniu.
  • Management farmaceutic. Baze teoretice - Mirela Antonela Mihaila, Mariana Popescu

    Descarca
Managementul farmaceutic se considera a fi una dintre disciplinele academice tinere studiate de farmacisti, care insa a cunoscut o dezvoltare dinamica in ultimii ani. In decursul anilor de studii aceasta disciplina a avut mai multe denumiri:  Organizarea  Serviciului  farmaceutic, Organizarea  si  Economia  Farmaceutica  sau  Bazele  Activitatii  Farmaceutice, acum ea avand denumirea de Management Farmaceutic.

Scopul Managementului Farmaceutic ca disciplina academica este de a definitiva pregatirea viitorului farmacist pentru activitatea practica in organizatiile farmaceutice, activitate orientata cu precadere  spre solutionarea problemelor de organizare a activitatii la orice loc de munca, precum si pregatirea speciala in domeniul aplicarii principalelor functii ale menagementului in conditii de legalitate si eficienta, toate acestea cu orientare spre realizarea scopului general al sistemului farmaceutic – obtinerea beneficiilor pentru sanatatea populatiei. Principalul obiect de studiu al disciplinei este madicamentul si omul bolnav- consumator de medicamente – ca elemente centrale ale proceselor manageriale, care se desfasoara in cadrul sistemului farmaceutic.

Actuala lucrare de Management Farmaceutic prezinta notiuni introductive de management (Capitol 1), o serie de definitii specifice domeniului farmaceutic (Capitolul  2 ), principalele functii ale managementului farmaceutic (Capitolul 3), activitati  generale in cadrul procesului managerial (Capitolele  4, 5, 6, 7, 8 ),tipuri de farmacii si modul lor de organizare (Capitolil 9 ), notiuni generale referitoare la aprovizionarea farmaciilor si calitatea produselor si  serviciilor farmaceutice (Capitolul 10 si 11 ) iar in ultimul capitol (Capitolul 12 ) sunt prezentate o serie de informatii cu privire la medicamentul – obiectul principal al farmaciei.
Cartea prezentata se adreseaza in principal  studentilor Facultatii de Farmacie dar si celor care urmeaza studii postliceale pentru asistenti de farmacie. Aceste notiuni generale de management farmaceutic le sunt necesare acestor specialisti pentru intelegerea si aprofundarea acestui domeniu.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!