Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitară Mediul de afaceri european

Editura Universitară
44,40 Lei

ISBN: 978-606-591-964-8

DOI: 10.5682/9786065919648

Anul publicării: 2014

Ediția: I

Pagini: 170

Editura: Editura Universitară

Autor: Daniela Popa, Oana Maria Milea (Rezeanu)

Stoc limitat
Cod Produs: 9786065919648 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuprins
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)

Cartea Mediul de afaceri european isi propune generalizarea si fundamentarea cunostintelor privind activitatea economica, desprinderea tendintelor pe care le manifesta evolutia pietei unice europene, validarea stiintifica a metodelor si experientelor practice in vederea realizarii analizelor activitatii economice globale.
Obiectivul principal al acestei lucrari este de a oferi celor interesati o prezentare concreta, clara si concisa a celor mai importante aspecte privind mediul de afaceri european ce ne afecteaza pe fiecare dintre noi in calitate de cetateni ai Uniunii Europene.
Lucrarea prezenta se doreste a fi un instrument ce ofera posibilitatea informarii cu privire la mediul de afaceri european si impactul acestuia asupra activitatii economice si pietei unice europene.

Informatii conformitate produs
DANIELA POPA 
OANA MARIA MILEA (REZEANU) 

 

Introducere / 7

Capitolul 1. Aspecte privind mediul de afaceri / 9
1.1. Prezentarea mediului de afaceri / 9
1.2. Elementele componente ale mediului de afaceri / 13
1.3. Analiza componentelor mediului de afaceri european / 22

Capitolul 2. Piata interna / 30
2.1. Conceptul de integrare economica interstatala / 30
2.2. Formele de integrare / 31
2.3. Etapele realizarii pietei unice / 33
2.4. Modalitați de intrare pe piata europeana / 36
2.5. Implicatiile pietei interne / 41
2.6. Dezvoltarea pietei interne si cresterea competitivitatii afacerilor / 43

Capitolul 3. Politica economica si politica industriala a Uniunii Europene / 59
3.1. Obiectivele politicii economice a UE / 59
3.2. Componentele politicii economice la nivel european / 49
3.3. Politica industriala: obiective si modalitati de realizare / 63
3.4. Politica industriala a Romaniei in perspectiva 2014 – 2020 / 66

Capitolul 4. Mediul european al afacerilor in contextul globalizarii / 68
4.1. Europa si restul lumii / 68
4.2. Impactul globalizarii asupra mediului de afaceri european / 69

Capitolul 5. Regimul comercial extern al Uniunii Europene si politica in domeniul concurentei / 72
5.1.  Comertul extern al UE / 72
5.2.  Acorduri comerciale europene / 75
5.3. Politica in domeniul concurentei / 78

Capitolul 6. Politica europeana in domeniul mediului / 82
6.1.  Mediul o prioritate a UE / 82
6.2. Obiectivele politicii de mediu / 86
6.3. Implicatiile politicii de mediu asupra activitatii economice la nivel european / 87

Capitolul 7. Libertatile fundamentale / 90
7.1.  Libera circulatie a marfurilor / 90
7.2. Libera circulatie a serviciilor / 101
7.3. Libera circulatie a capitalurilor / 103
7.4. Libera circulatie a persoanelor / 105

Capitolul 8. IMM-urile – motorul economiei europene / 118
8.1. Importanta IMM –urilor la nivel european / 118
8.2. Small business act / 119
8.3. Reglementarile in domeniul IMM-urilor / 130
8.4. Planul de actiune Antreprenoriat 2020 – relansarea spiritului de intreprindere in Europa / 132

Capitolul 9. Sistemul de informare al pietei interne / 134
9.1. Prezentarea IMI / 134
9.2. Principiile si avantajele IMI / 135
9.3. Dezvoltarea IMI la nivel european / 137

Bibliografie /139

Cartea Mediul de afaceri european isi propune generalizarea si fundamentarea cunostintelor privind activitatea economica, desprinderea tendintelor pe care le manifesta evolutia pietei unice europene, validarea stiintifica a metodelor si experientelor practice in vederea realizarii analizelor activitatii economice globale.
Obiectivul principal al acestei lucrari este de a oferi celor interesati o prezentare concreta, clara si concisa a celor mai importante aspecte privind mediul de afaceri european ce ne afecteaza pe fiecare dintre noi in calitate de cetateni ai Uniunii Europene.
Lucrarea prezenta se doreste a fi un instrument ce ofera posibilitatea informarii cu privire la mediul de afaceri european si impactul acestuia asupra activitatii economice si pietei unice europene.

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!