Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Societatea digitala - Elena Tîrziman

Editura Pro Universitaria
-15%
60,26 Lei 51,22 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Elena Tîrziman

Pagini: 238

Anul publicării: 2023

ISBN: 978-606-26-1642-7

Stoc limitat
Cod Produs: 9786062616427 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
Societatea digitala a devenit un concept care tinde sa inlocuiasca notiunea de Societatea Informatiei considerandu-se ca exprima mult mai bine realitatea in care traim. Societatea digitala defineste si descrie o realitate sociala in care primordiale au devenit informatia si TIC (Tehnologiile Informatiei si ale Comunicarii), asimilate in toate activitatile si sectoarele sociale.

Societatea, prin toate componentele sale, gliseaza spre mediul digital si, astfel, regasim domeniile cunoscute redefinite de mediul digital: e-Governence, e-Administration, e-Inclusion, e-Learning, e-Science, e-Culture, e-Healt, e-Business, e-Market, e-Media, e-Entertainement, etc. Modelele de organizare sociala, cu toate componentele lor, se regasesc in  mediul digital si se remodeleaza sau chiar se inventeaza, reinventeaza in noi modele sociale, determinate si conditionate de tehnologiile digitale si pe care le consideram, in ansamblul lor, Societatea digitala.  Societatea digitala copiaza si recreeaza societatea reala in aproape toate aspectele sale fundamentale cu elemente pozitive dar si negative,  astfel, omul in spatiul digital trebuie sa faca fata acestei noi realitati digitale.
Informatii conformitate produs
A absolvit: Universitatea din Bucuresti, Specializarea Biblioteconomie si Stiinta Informarii; Academia de Studii Economice din Bucuresti, Specializarea Finante, Banci, Contabilitate. Are diploma de Doctor in Filologie obtinuta la Universitatea din Bucuresti si diploma de Doctor in Stiintele Informarii si Comunicarii obtinuta la Universitatea Michel de Montaigne, Bordeaux III, Franta. In prezent este Profesor la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Litere unde este ��i conducator de doctorat in domeniul Filologie, specializarea Biblioteconomie si Stiintele Informarii. A participat la manifestari stiintifice, dezbateri privind formarea si educatia in domeniul Stiintelor Informarii si Comunicarii; este autor si coautor a 20 de carti; peste 140 comunicari, studii si articole in reviste specializate; a participat la elaborarea a 20 de proiecte de cercetare (nationale si internationale).

Domenii de cercetare: Stiintele Informarii si Comunicarii, Biblioteconomie, Biblioteci digitale.

Societatea digitala a devenit un concept care tinde sa inlocuiasca notiunea de Societatea Informatiei considerandu-se ca exprima mult mai bine realitatea in care traim. Societatea digitala defineste si descrie o realitate sociala in care primordiale au devenit informatia si TIC (Tehnologiile Informatiei si ale Comunicarii), asimilate in toate activitatile si sectoarele sociale.

Societatea, prin toate componentele sale, gliseaza spre mediul digital si, astfel, regasim domeniile cunoscute redefinite de mediul digital: e-Governence, e-Administration, e-Inclusion, e-Learning, e-Science, e-Culture, e-Healt, e-Business, e-Market, e-Media, e-Entertainement, etc. Modelele de organizare sociala, cu toate componentele lor, se regasesc in  mediul digital si se remodeleaza sau chiar se inventeaza, reinventeaza in noi modele sociale, determinate si conditionate de tehnologiile digitale si pe care le consideram, in ansamblul lor, Societatea digitala.  Societatea digitala copiaza si recreeaza societatea reala in aproape toate aspectele sale fundamentale cu elemente pozitive dar si negative,  astfel, omul in spatiul digital trebuie sa faca fata acestei noi realitati digitale.

 

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!