Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Paideia Romania Digitala - Horia Mihalcescu

-15%
98,00 Lei 83,30 Lei

Editura: Paideia

Autor: Horia Mihalcescu

Pagini: 272

Anul publicării: 2023

ISBN: 978-606-748-837-1

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067488371 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Review-uri (0)
Economia digitala este din ce in ce mai prezenta in jurul nostru. Bazandu-se pe multitudinea de date generate de consumatori, clienti, dispozitive, aceasta noua paradigma economica aduce schimbari si genereaza efecte imposibil de ignorat, de care companiile trebuie sa tina seama. In aceasta noua realitate, cercetarea de fata isi propune sa investigheze care este nivelul general de digitalizare al companiilor romanesti, gradul de intelegere al noilor tehnologii din cadrul Industriei 4.0 si in special a tehnologiilor inteligente Big Data.

Concluziile acestei lucrari arata ca nivelul de intelegere al elementelor de tehnologie care stau la baza economiei digitale sunt inca vag cunoscute, iar gradul de intelegere si penetrarea noilor tehnologii este relativ scazut. O companie, pe masura ce se digitalizeaza, isi creste cifra de afaceri si, mai mult decat atat, cu cat nivelul de digitalizare catre care se indreapta este mai mare, cu atat cresterea cifrei de afaceri este mai mare. De aceea, utilizarea tehnologiilor moderne cuprinse sub conceptul umbrela de Industrie 4.0. este extrem de importanta. Adoptarea si utilizarea acestor noi tehnologii, in special in fundamentarea deciziilor de marketing, semnifica gradul de modernizare a unei economii.

 

 

„Pe langa nivelul de profunzime remarcabil al cercetarii cantitative asupra digitalizarii companiilor romanesti, Digitalizarea Romaniei – O investigatie asupra Romaniei digitale propune o serie de intrebari si raspunsuri adecvate din zona politicilor publice, de o rara subtilitate si profunzime. 

Modelul matematic rezultat in baza datelor cercetarii cantitative propune o viziune holistica extrem de necesara la nivel social si economic, scotand in evidenta nevoia de educatie continua la nivelul antreprenorial si managerial.

Digitalizarea Romaniei – O investigatie asupra Romaniei digitale este o carte pe care o recomand tuturor celor care vor sa inteleaga Romania actuala, in principalele ei coordonate. In interiorul copertilor veti gasi intrebari si raspunsuri de o remarcabila franchete, bazate nu pe speculatie, ci pe datele unui efort de cercetare consistent. 

Analiza asupra avantajelor generate de implementarea Industriei 4.0, si, in special, a tehnologiei Big Data realizata de autor releva complexitatea modului in care trebuie abordata informatia publica, aflata intre Scylla amenintarilor de CyberSecurity si Charybda unui retard la nivelul capacitatii de interpretare si impactul instrumentelor de inteligenta artificiala asupra proceselor de analiza si actiune a societatii civile, a companiilor si nu in cele din urma a institutiilor statului. Fara a ne propune digitalizarea ca un panaceu universal al constructiei sociale si de business, fara a ne sugera ca o Romanie complet Digitala este „cea mai buna dintre lumile posibile” asemenea lui Candide al lui Voltaire, autorul arata peremptoriu ca mentinerea unui nivel precar de digitalizare, adica actualul nivel, nu poate genera competitivitate si viitor pentru economia Romaneasca si in general pentru societate. 

Alaturi de multitudinea de date, tipologii si comparatii realizate de dl. Mihalcescu, Digitalizarea Romaniei – O investigatie asupra Romaniei digitale, este o lectura necesara, recomandata pentru orice student, cercetator, inalt functionar al statului, sau in general, pentru oricine care isi doreste sa inteleaga Romania, Digitalizarea si sensul evolutiei istoriei in care ne aflam. Din acest motiv o recomanda ca o lectura captivanta, provocatoare si luminare.”     

Prof. Univ. Dr. Gheorghe Orzan
Horia Mihalcescu este unul din consultantii in Marketing si Comunicare consacrati in Romania, cu peste 100 de campanii coordonate, concepute si organizate. Studiile sale acopera zone diverse si imbina cifrele cu creativitatea.

Cu studii in Stiinta Calculatoarelor si Filosofie, s-a dedicat Marketingului, domeniu asupra caruia are o intelegere care ii depaseste cadrele, reusind sa aduca profunzime, noi intelesuri si mai ales solutii inovatoare.

A fondat mai multe companii de succes in zona comunicarii, iar in ultima perioada a dezvoltat un start-up in domeniul cercetarii si Marketingului digital ce utilizeaza inteligenta artificiala antrenata constant pentru subtilitatile limbii romane.

O carte recomanda tuturor celor care vor sa inteleaga Romania actuala, in principalele ei coordonate. In interiorul copertilor veti gasi intrebari si raspunsuri de o remarcabila franchete, bazate nu pe speculatie, ci pe datele unui efort de cercetare consistent. 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!