Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Publica Pierderea virginitatii. Autobiografia - Richard Branson

-5%
66,47 Lei 63,15 Lei

Editura: Publica

Autor: Richard Branson

Pagini: 648

Anul publicării: 2010

ISBN: 978-973-1931-33-3

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9789731931333 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au aparut in domenii in care concurenta era destul de mare. A dat de cate o mina de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstapanitoare, iar firmele concurente stagnau.

Intr-o lume din cale-afara de stresata, in care aproape ca nu mai e timp de altceva decat de munca, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventura – toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat sa evolueze. Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plina de povesti, un autoportret plin de viata, dinamic, pe masura autorului.

"Putini oameni din lumea afacerilor sunt atat de vii, de versati si de nonconformisti ca Richard Branson. Probabil nu mai exista un alt om de afaceri in preajma caruia sa te simti la fel de bine. El intruchipeaza mitul antreprenorului rebel si aventurier." Gentlemen's Quarterly

"Branson isi poarta faima si banii cu mare har: n-are cravate, soferi, nu merge prin cluburi la moda. Ce-l face iesit din comun este insasi natura unica a ambitiei lui. Nu e interesat de putere, cel putin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este sa se simta cat se poate de bine…" Newsweek

"Branson, care singur spune despre sine ca este un aventurier-capitalist, e un „generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucreaza pentru el. Si cui i-ar veni sa spuna „nu”?! Branson face tot ce poate ca toata lumea sa se distreze la fel de bine ca el." Time
Richard Branson este recunoscut pentru indrazneala si apetitul de a initia afaceri noi. Din 1968 a creat peste 360 de companii marca Virgin. A debutat cu casa de productie Virgin Records care promova artisti necunoscuti, dar cu potential.

Acum imperiul Virgin include carti de credit, linii aeriene, trenuri sau agentii de turism. Nu trebuie omise companiile infiintate cu gandul la viitorul umanitatii si la mediul inconjurator: Virgin Health Bank (banca de stocare a materialului genetic, prelevat din ombilicul nou-nascutilor) si Virgin Fuels (companie al carei obiect de activitate este descoperirea de combustibili alternativi). Afacerile sale sunt raspandite in Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Canada, Asia, Europa si Africa de Sud.

Richard Branson ocupa locul 212 in lista celor mai bogati oameni din lume intocmita de Forbes pentru anul 2010 si pozitia 8 in clasamentul global al celor mai influenti ganditori de business Thinkers 50, editia 2009.

Este autorul cartilor Screw It, Let's Do It - Lectii din scoala vietii (Editura Publica, 2009)si Business Stripped Bare (in curs de aparitie).

Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au aparut in domenii in care concurenta era destul de mare. A dat de cate o mina de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstapanitoare, iar firmele concurente stagnau.

Intr-o lume din cale-afara de stresata, in care aproape ca nu mai e timp de altceva decat de munca, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventura – toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat sa evolueze. Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plina de povesti, un autoportret plin de viata, dinamic, pe masura autorului.

"Putini oameni din lumea afacerilor sunt atat de vii, de versati si de nonconformisti ca Richard Branson. Probabil nu mai exista un alt om de afaceri in preajma caruia sa te simti la fel de bine. El intruchipeaza mitul antreprenorului rebel si aventurier." Gentlemen's Quarterly

"Branson isi poarta faima si banii cu mare har: n-are cravate, soferi, nu merge prin cluburi la moda. Ce-l face iesit din comun este insasi natura unica a ambitiei lui. Nu e interesat de putere, cel putin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este sa se simta cat se poate de bine…" Newsweek

"Branson, care singur spune despre sine ca este un aventurier-capitalist, e un „generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucreaza pentru el. Si cui i-ar veni sa spuna „nu”?! Branson face tot ce poate ca toata lumea sa se distreze la fel de bine ca el." Time

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!