In prezent, sectorul IT din Romania produce aproximativ sase procente din produsul intern brut, un procent mai mare decat in cele mai multe tari europene. Acest lucru se datoreaza si atractiei pe care o exercita munca de programator asupra tinerilor inteligenti din tara.
Lucrarea de fata isi propune sa vina in sprijinul elevilor si studentilor care doresc sa studieze algoritmica si programarea; de asemenea, este utila profesorilor din invatamantul preuniversitar, care vor putea sa-si sprijine elevii cu noi solutii si idei. Lucrarea este destinata si celor care doresc sa treaca fara probleme un interviu de angajare la orice companie.
Culegerea contine doar probleme rezolvate in C++ si este construita in doua parti. Prima parte este destinata studiului unor containere STL, un capitol foarte important al programarii, insuficient studiat si cunoscut tinerilor informaticieni. Prin exemple si probleme rezolvate, acest capitol important si actual care este STL va fi usor de invatat si inteles. A doua parte este destinata unor algoritmi clasici, unii mai putin cunoscuti, aplicati asupra unor siruri numerice, adica tablourilor unidimensionale C++, si care se rezolva folosind uneori si structurile de date de la primul capitol.
Orice cititor al lucrarii de fata va avea posibilitatea sa invete rapid si usor lucruri noi si interesante si sa-si imbunatateasca nivelul cunostintelor in domeniu.
In prezent, sectorul IT din Romania produce aproximativ sase procente din produsul intern brut, un procent mai mare decat in cele mai multe tari europene. Acest lucru se datoreaza si atractiei pe care o exercita munca de programator asupra tinerilor inteligenti din tara.
Lucrarea de fata isi propune sa vina in sprijinul elevilor si studentilor care doresc sa studieze algoritmica si programarea; de asemenea, este utila profesorilor din invatamantul preuniversitar, care vor putea sa-si sprijine elevii cu noi solutii si idei. Lucrarea este destinata si celor care doresc sa treaca fara probleme un interviu de angajare la orice companie.
Culegerea contine doar probleme rezolvate in C++ si este construita in doua parti. Prima parte este destinata studiului unor containere STL, un capitol foarte important al programarii, insuficient studiat si cunoscut tinerilor informaticieni. Prin exemple si probleme rezolvate, acest capitol important si actual care este STL va fi usor de invatat si inteles. A doua parte este destinata unor algoritmi clasici, unii mai putin cunoscuti, aplicati asupra unor siruri numerice, adica tablourilor unidimensionale C++, si care se rezolva folosind uneori si structurile de date de la primul capitol.
Orice cititor al lucrarii de fata va avea posibilitatea sa invete rapid si usor lucruri noi si interesante si sa-si imbunatateasca nivelul cunostintelor in domeniu.