Structura insasi a lucrarii evidentiaza nivelurile gandirii si actiunii autoarei in elaborarea demersului sau spre identificarea concluziilor utile cititorilor-profesori, cercetatori sau decidenti ai procesului de invatamant. Insasi alegerea temei demonstreaza ipoteza asumata de autoare, in acceptiunea careia comunicarea didactica se invata, se amelioreaza continuu, se eficientizeaza, se restructureaza – dintr-o perspectiva constructivista, pe baza careia isi va intemeia multiple argumente. Scopul lucrarii este funda¬mentarea stiintifica a constructiei mesajului, analiza de continut si interpretarea discursului didactic, precum si modul in care este influentat procesul intelegerii de constructia mesajului didactic, bazat pe o cercetare efectuata la nivel preuniversitar.
Structura insasi a lucrarii evidentiaza nivelurile gandirii si actiunii autoarei in elaborarea demersului sau spre identificarea concluziilor utile cititorilor-profesori, cercetatori sau decidenti ai procesului de invatamant. Insasi alegerea temei demonstreaza ipoteza asumata de autoare, in acceptiunea careia comunicarea didactica se invata, se amelioreaza continuu, se eficientizeaza, se restructureaza – dintr-o perspectiva constructivista, pe baza careia isi va intemeia multiple argumente. Scopul lucrarii este funda¬mentarea stiintifica a constructiei mesajului, analiza de continut si interpretarea discursului didactic, precum si modul in care este influentat procesul intelegerii de constructia mesajului didactic, bazat pe o cercetare efectuata la nivel preuniversitar.
www.editurauniversitar.ro