Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Sigma Mat, Ema, Tica si eu in vacanta . Caiet cu activitati integrate pentru clasa a III-a - Anicuta Todea, Catalina Zagaradniuc, Constanta Tanciu, Dumitru Puiu

Editura Sigma
-5%
25,37 Lei 24,10 Lei

Editura: Sigma

Autor: Anicuta Todea, Catalina Zagaradniuc, Constanta Tanciu, Dumitru Puiu

Pagini: 80

Anul publicării: 2016

ISBN: 978-606-727-162-1

În stoc
Cod Produs: 9786067271621 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
Tangential, elevul are parte si de imbinari ale unor cerinte ce tin de arte vizuale, de explorarea mediului sau dezvoltarea personala, dar doar pentru ca am dorit sa demonstram ca ce invatam la scoala ne ajuta in viata reala si ca totul se imbina. Copilul este pus in fata unor contexte multiple, a unor situatii problema, este obligat sa descopere, nu sa memoreze, totul bazandu-se pe conexiunea de idei.

Alaturi de el, in aceasta calatorie de vacanta, se vor afla trei prieteni Mat, Ema si Tica care, acolo unde este necesar, vor participa la rezolvarea exercitiilor propuse si vor avea scris fiecare rezultatul obtinut. Copilul va putea completa si el cu rezultatul sau si va putea observa daca este asemanator cu vreunul din cele obtinute de Mat, Ema sau Tica.

Cateva exemple de tipuri de exercitii intalnite:

comunicare: identificarea si numirea unor trasaturi ale obiectelor/ fiintelor din universul apropiat; exprimarea acordului/ dezacordului fata de actiunile, atitudinile unor personaje; observarea unor marci specifice (de exemplu, plural/ gen etc.); realizarea unui afis pentru promovarea unei serbari/ a unui concurs/ a unui proiect;

Matematica: realizarea unor modele repetitive (cu desene sau cu obiecte), respectand o regula data; generarea/ completarea unor siruri de simboluri sau de numere folosind o regula data; utilizarea unei formule de calcul; identificarea, intr-un numar, a cifrei unitatilor / zecilor / sutelor / miilor; determinarea unei fractii cand numaratorul si/sau numitorul indeplinesc anumite conditii; utilizarea semnelor <, >, = in compararea numerelor sau fractiilor cu ajutorul unor exemple concrete si a unor reprezentari grafice;

stiinte ale naturii: observarea efectului poluarii asupra unor organisme; identificarea comportamentelor distructive ale omului fata de mediu;

arte vizuale si abilitati practice: exercitii de diversificare a ariei de utilizare a elementelor de limbaj plastic in scopul amplificarii potentialului lor expresiv; realizarea de produse utile si estetice, pentru viata de zi cu zi, pentru decorarea carora se pot folosi diferite procedee; realizarea de contururi, decupaje, colaje, amprentari.
Informatii conformitate produs
Tangential, elevul are parte si de imbinari ale unor cerinte ce tin de arte vizuale, de explorarea mediului sau dezvoltarea personala, dar doar pentru ca am dorit sa demonstram ca ce invatam la scoala ne ajuta in viata reala si ca totul se imbina. Copilul este pus in fata unor contexte multiple, a unor situatii problema, este obligat sa descopere, nu sa memoreze, totul bazandu-se pe conexiunea de idei.

Alaturi de el, in aceasta calatorie de vacanta, se vor afla trei prieteni Mat, Ema si Tica care, acolo unde este necesar, vor participa la rezolvarea exercitiilor propuse si vor avea scris fiecare rezultatul obtinut. Copilul va putea completa si el cu rezultatul sau si va putea observa daca este asemanator cu vreunul din cele obtinute de Mat, Ema sau Tica.

Cateva exemple de tipuri de exercitii intalnite:

comunicare: identificarea si numirea unor trasaturi ale obiectelor/ fiintelor din universul apropiat; exprimarea acordului/ dezacordului fata de actiunile, atitudinile unor personaje; observarea unor marci specifice (de exemplu, plural/ gen etc.); realizarea unui afis pentru promovarea unei serbari/ a unui concurs/ a unui proiect;

Matematica: realizarea unor modele repetitive (cu desene sau cu obiecte), respectand o regula data; generarea/ completarea unor siruri de simboluri sau de numere folosind o regula data; utilizarea unei formule de calcul; identificarea, intr-un numar, a cifrei unitatilor / zecilor / sutelor / miilor; determinarea unei fractii cand numaratorul si/sau numitorul indeplinesc anumite conditii; utilizarea semnelor <, >, = in compararea numerelor sau fractiilor cu ajutorul unor exemple concrete si a unor reprezentari grafice;

stiinte ale naturii: observarea efectului poluarii asupra unor organisme; identificarea comportamentelor distructive ale omului fata de mediu;

arte vizuale si abilitati practice: exercitii de diversificare a ariei de utilizare a elementelor de limbaj plastic in scopul amplificarii potentialului lor expresiv; realizarea de produse utile si estetice, pentru viata de zi cu zi, pentru decorarea carora se pot folosi diferite procedee; realizarea de contururi, decupaje, colaje, amprentari.

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!