Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Sigma Mat, Ema, Tica si eu in vacanta . Caiet cu activitati integrate pentru clasa a III-a - Anicuta Todea, Catalina Zagaradniuc, Constanta Tanciu, Dumitru Puiu

-15%
24,00 Lei 20,40 Lei

Editura: Sigma

Autor: Anicuta Todea, Catalina Zagaradniuc, Constanta Tanciu, Dumitru Puiu

Pagini: 80

Anul publicării: 2016

ISBN: 978-606-727-162-1

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067271621 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Tangential, elevul are parte si de imbinari ale unor cerinte ce tin de arte vizuale, de explorarea mediului sau dezvoltarea personala, dar doar pentru ca am dorit sa demonstram ca ce invatam la scoala ne ajuta in viata reala si ca totul se imbina. Copilul este pus in fata unor contexte multiple, a unor situatii problema, este obligat sa descopere, nu sa memoreze, totul bazandu-se pe conexiunea de idei.

Alaturi de el, in aceasta calatorie de vacanta, se vor afla trei prieteni Mat, Ema si Tica care, acolo unde este necesar, vor participa la rezolvarea exercitiilor propuse si vor avea scris fiecare rezultatul obtinut. Copilul va putea completa si el cu rezultatul sau si va putea observa daca este asemanator cu vreunul din cele obtinute de Mat, Ema sau Tica.

Cateva exemple de tipuri de exercitii intalnite:

comunicare: identificarea si numirea unor trasaturi ale obiectelor/ fiintelor din universul apropiat; exprimarea acordului/ dezacordului fata de actiunile, atitudinile unor personaje; observarea unor marci specifice (de exemplu, plural/ gen etc.); realizarea unui afis pentru promovarea unei serbari/ a unui concurs/ a unui proiect;

Matematica: realizarea unor modele repetitive (cu desene sau cu obiecte), respectand o regula data; generarea/ completarea unor siruri de simboluri sau de numere folosind o regula data; utilizarea unei formule de calcul; identificarea, intr-un numar, a cifrei unitatilor / zecilor / sutelor / miilor; determinarea unei fractii cand numaratorul si/sau numitorul indeplinesc anumite conditii; utilizarea semnelor <, >, = in compararea numerelor sau fractiilor cu ajutorul unor exemple concrete si a unor reprezentari grafice;

stiinte ale naturii: observarea efectului poluarii asupra unor organisme; identificarea comportamentelor distructive ale omului fata de mediu;

arte vizuale si abilitati practice: exercitii de diversificare a ariei de utilizare a elementelor de limbaj plastic in scopul amplificarii potentialului lor expresiv; realizarea de produse utile si estetice, pentru viata de zi cu zi, pentru decorarea carora se pot folosi diferite procedee; realizarea de contururi, decupaje, colaje, amprentari.
Tangential, elevul are parte si de imbinari ale unor cerinte ce tin de arte vizuale, de explorarea mediului sau dezvoltarea personala, dar doar pentru ca am dorit sa demonstram ca ce invatam la scoala ne ajuta in viata reala si ca totul se imbina. Copilul este pus in fata unor contexte multiple, a unor situatii problema, este obligat sa descopere, nu sa memoreze, totul bazandu-se pe conexiunea de idei.

Alaturi de el, in aceasta calatorie de vacanta, se vor afla trei prieteni Mat, Ema si Tica care, acolo unde este necesar, vor participa la rezolvarea exercitiilor propuse si vor avea scris fiecare rezultatul obtinut. Copilul va putea completa si el cu rezultatul sau si va putea observa daca este asemanator cu vreunul din cele obtinute de Mat, Ema sau Tica.

Cateva exemple de tipuri de exercitii intalnite:

comunicare: identificarea si numirea unor trasaturi ale obiectelor/ fiintelor din universul apropiat; exprimarea acordului/ dezacordului fata de actiunile, atitudinile unor personaje; observarea unor marci specifice (de exemplu, plural/ gen etc.); realizarea unui afis pentru promovarea unei serbari/ a unui concurs/ a unui proiect;

Matematica: realizarea unor modele repetitive (cu desene sau cu obiecte), respectand o regula data; generarea/ completarea unor siruri de simboluri sau de numere folosind o regula data; utilizarea unei formule de calcul; identificarea, intr-un numar, a cifrei unitatilor / zecilor / sutelor / miilor; determinarea unei fractii cand numaratorul si/sau numitorul indeplinesc anumite conditii; utilizarea semnelor <, >, = in compararea numerelor sau fractiilor cu ajutorul unor exemple concrete si a unor reprezentari grafice;

stiinte ale naturii: observarea efectului poluarii asupra unor organisme; identificarea comportamentelor distructive ale omului fata de mediu;

arte vizuale si abilitati practice: exercitii de diversificare a ariei de utilizare a elementelor de limbaj plastic in scopul amplificarii potentialului lor expresiv; realizarea de produse utile si estetice, pentru viata de zi cu zi, pentru decorarea carora se pot folosi diferite procedee; realizarea de contururi, decupaje, colaje, amprentari.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!