Suita exercitiilor propuse in caietul intitulat „Cu matematica la rucSAC – la SCOALA, ACASA, in COMUNITATE”, il ajuta pe copil sa inteleaga mai bine, intr-un mod firesc si prietenos, atat conceptele matematice, cat si legatura acestora cu mediul natural si social in care elevul traieste si se dezvolta.
Cele cinci unitati ale semestrului I acopera cerintele programei scolare, au o tematica unitara, urmarita sistematic si creeaza contexte practice de invatare, in care elevul poate folosi ceea ce stie deja, pentru a avansa in cunoastere. Fiecare lectie are o structura clara si este asociata unei singure pagini, facilitand parcurgerea sistematica. In acelasi timp, fiecare pagina avanseaza gradat, de la simplu la complex, de la experienta concreta la interiorizari abstracte.
Caietul face parte din colectia „Comoara cu virtuti” in cadrul careia copilul este calauzit spre virtuti demne de dezvoltat. Acesta este invitat, periodic, sa analizeze o suita de actiuni cu incarcatura valorica si sa decida care este virtutea semnificativa. O poate face prin lipirea unui autocolant (adica actionand practic), precum si prin alegerea unui cuvant potrivit dintr-o lista (deci mobilizand un nivel abstract de gandire).
In plus, caietul are valente speciale in aceasta perioada de pandemie, deoarece contine un set de recomandari pentru parinti, adaptate fiecarui tip de lectie in parte. Parintii au un rol deosebit de important in aceasta etapa de formare a copilului. Fara a insista sau plictisi, caietul ofera un ghidaj simplu ce sugereaza activitati pe care parintele si copilul le pot face impreuna, in contexte cotidiene, generand premise de a se intelege si a se cunoaste mai bine unul pe celalalt.
Suita exercitiilor propuse in caietul intitulat „Cu matematica la rucSAC – la SCOALA, ACASA, in COMUNITATE”, il ajuta pe copil sa inteleaga mai bine, intr-un mod firesc si prietenos, atat conceptele matematice, cat si legatura acestora cu mediul natural si social in care elevul traieste si se dezvolta.
Cele cinci unitati ale semestrului I acopera cerintele programei scolare, au o tematica unitara, urmarita sistematic si creeaza contexte practice de invatare, in care elevul poate folosi ceea ce stie deja, pentru a avansa in cunoastere. Fiecare lectie are o structura clara si este asociata unei singure pagini, facilitand parcurgerea sistematica. In acelasi timp, fiecare pagina avanseaza gradat, de la simplu la complex, de la experienta concreta la interiorizari abstracte.
Caietul face parte din colectia „Comoara cu virtuti” in cadrul careia copilul este calauzit spre virtuti demne de dezvoltat. Acesta este invitat, periodic, sa analizeze o suita de actiuni cu incarcatura valorica si sa decida care este virtutea semnificativa. O poate face prin lipirea unui autocolant (adica actionand practic), precum si prin alegerea unui cuvant potrivit dintr-o lista (deci mobilizand un nivel abstract de gandire).
In plus, caietul are valente speciale in aceasta perioada de pandemie, deoarece contine un set de recomandari pentru parinti, adaptate fiecarui tip de lectie in parte. Parintii au un rol deosebit de important in aceasta etapa de formare a copilului. Fara a insista sau plictisi, caietul ofera un ghidaj simplu ce sugereaza activitati pe care parintele si copilul le pot face impreuna, in contexte cotidiene, generand premise de a se intelege si a se cunoaste mai bine unul pe celalalt.