Editura Paralela 45 Teoria si metodologia instruirii. Teoria si metodologia evaluarii. Repere si instrumente didactice pentru formarea profesorilor. Editia a V-a - Musata Bocos, Dana Jucan

nou
35,00 Lei

Editura: Paralela 45

Autor: Musata Bocos, Dana Jucan

Editia: a 5-a

Pagini: 216

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-973-47-3596-9

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9789734735969 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practic-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni. Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestei lucrari, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din:

obiectivele/competentele vizate prin studiul temei
termenii si sintagmele-cheie
suportul teoretic
organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile
sarcini de reflectie si exercitii aplicative
sugestii pentru luarea notitelor
recomandari bibliografice pentru studiul individual.
  • Teoria si metodologia instruirii. Teoria si metodologia evaluarii. Repere si instrumente didactice pentru formarea profesorilor. Editia a V-a - Musata Bocos, Dana Jucan

    Descarca
BOCOS Musata-Dacia

Profesor univ. dr. la Departamentul de Stiinte ale Educatiei, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Este conducator de doctorat in domeniul „Stiinte ale educatiei”, in cadrul Scolii Doctorale „Educatie, Reflectie, Dezvoltare” a aceleiasi universitati.  S-a nascut la 31 august 1968, in orasul Ocna Mures, judetul Alba.  Principalele domenii stiintifice abordate sunt: teoria curriculumului, managementul curricular, didactica generala, didactica disciplinelor pedagogice, cercetarea pedagogica. In general, lucrarile sale pot fi valorificate prin receptare activa, interactiva si critica, prin implicare autentica in decodificarea textului si metatextului. Prin structurare, prin tipul discursului, adesea interogativ si reflexiv, prin ilustrarile si comentariile didactice, lucrarile sale se constituie in indrumare bibliografice utile practicienilor si teoreticienilor din domeniul stiintelor educatiei, formatorilor, cadrelor didactice de la toate nivelurile invatamantului, studentilor si elevilor.



 

Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practic-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni. Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestei lucrari, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din:

obiectivele/competentele vizate prin studiul temei
termenii si sintagmele-cheie
suportul teoretic
organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile
sarcini de reflectie si exercitii aplicative
sugestii pentru luarea notitelor
recomandari bibliografice pentru studiul individual.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!