Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Didactica Publishing House Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant. Strategii. Metode. Procedee. Instrumente - Sorin Cristea

-5%
24,00 Lei 22,80 Lei

Editura: Didactica Publishing House

Autor: Sorin Cristea

Pagini: 180

Anul publicării: 2019

ISBN: 978-606-683-944-0

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786066839440 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Volumul 11 din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. Problematica sa, este dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant.

Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogica – este construit in raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluarii pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidentierea tipurilor de evaluare pedagogica in raport de sfera de referinta, delimitata la nivel general; c) analiza evaluarii pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 – Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant – este construit in raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) functiile generale ale evaluarii; b) structura de baza a evaluarii; c) continuturile evaluarii; d) formele evaluarii – ca actiune subordonata obiectivelor activitatii de instruire in cadrul procesului de invatamant.

Capitolul 3 – Metodologia actiunii de evaluare a instruirii – este construit in raport de cinci obiective specifice, angajate in: a) definirea metodologiei actiunii de evaluare a instruirii procesului de invatamant, in sens larg (teorie aplicata) si restrans (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici si mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea si analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea si analiza metodelor de evaluare; d) definirea si analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea si analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finala – Aplicatii – ofera exemple semnificative din domeniul invatamantului primar, rezultate in urma analizei metodologiei de evaluare, in contextul unor evolutii si experimente inregistrate in didacticele particular.
Volumul 11 din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. Problematica sa, este dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant.

Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogica – este construit in raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluarii pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidentierea tipurilor de evaluare pedagogica in raport de sfera de referinta, delimitata la nivel general; c) analiza evaluarii pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 – Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant – este construit in raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) functiile generale ale evaluarii; b) structura de baza a evaluarii; c) continuturile evaluarii; d) formele evaluarii – ca actiune subordonata obiectivelor activitatii de instruire in cadrul procesului de invatamant.

Capitolul 3 – Metodologia actiunii de evaluare a instruirii – este construit in raport de cinci obiective specifice, angajate in: a) definirea metodologiei actiunii de evaluare a instruirii procesului de invatamant, in sens larg (teorie aplicata) si restrans (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici si mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea si analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea si analiza metodelor de evaluare; d) definirea si analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea si analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finala – Aplicatii – ofera exemple semnificative din domeniul invatamantului primar, rezultate in urma analizei metodologiei de evaluare, in contextul unor evolutii si experimente inregistrate in didacticele particular.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!