Cartea Didactica jocurilor integreaza in structura sa mai multe studii substantiale care au ca obiect de cercetare o activitate pedagogica speciala - activitatea ludica, proprie anumitor varste psihologice ale copilului educat (anteprescolar, prescolar, scohir mic), incluse in ultimultimp in sfera de reprezentare a conceptului operational de educatie timpurie. Aceasta activitate pedagogica speciala este extrem de importanta in masura in care satisface direct si indirect „trebuintele imediate ale copilului, ajutandu-l sa se adapteze la realitatea pe care in scurt timp va trebui sa o sta paneasca" (Dictionnaire de la psychologie, Larousse, Paris, 1995).
Cartea Didactica jocurilor integreaza in structura sa mai multe studii substantiale care au ca obiect de cercetare o activitate pedagogica speciala - activitatea ludica, proprie anumitor varste psihologice ale copilului educat (anteprescolar, prescolar, scohir mic), incluse in ultimultimp in sfera de reprezentare a conceptului operational de educatie timpurie. Aceasta activitate pedagogica speciala este extrem de importanta in masura in care satisface direct si indirect „trebuintele imediate ale copilului, ajutandu-l sa se adapteze la realitatea pe care in scurt timp va trebui sa o sta paneasca" (Dictionnaire de la psychologie, Larousse, Paris, 1995).