Cinci motive pentru a alege manualul:
Manualul respecta programa in vigoare si aduce solutii inovatoare si creative de ilustrare si explicare a temelor si continuturilor, prin explicatii generoase si adaptate varstei elevilor, imagini sugestive si exemple edificatoare pe etape de lucru.
Formatul grafic este clar, armonios si atractiv, usor de citit, bine structurat si cu un aspect estetic ridicat care sustine statutul unui manual de educatie plastica si contribuie la formarea viziunii estetice a elevilor in mod indirect.
Calitatea informatiilor si a aplicatiilor este verificata prin ani de cercetare aplicata la clasa de catre autoarele manualului.
Limbajul si exprimarea ideilor sunt clare, adaptate nivelului de intelegere al elevului si in acelasi timp comprehensive, oferind multiple forme de dezvoltare si aprofundare a nivelului de cunostinte in domeniul educatiei plastice.
Manualul este gandit, de asemenea, ca un instrument necesar profesorului de educatie plastica, venind in sprijinul acestuia cu informatii metodice, exemple si lamuriri ale temelor si continuturilor, avand numeroase metode alternative de evaluare. Manualul vine si in ajutorul profesorilor debutanti care sunt in curs de identificare si de structurare a obiectivelor de invatamant si a metodelor de predare si evaluare.
Informatii conformitate produs
Rita Badulescu este profesor de arte vizuale la Colegiul de Arta „Carmen Sylva” din Ploiesti, a initiat grupul „Educatie plastica”, administrat impreuna cu coautoarele manualului, prin care promoveaza talentul nativ al copiilor, valorificat de profesorii din tara in diferite activitati scolare si extrascolare, si in care sunt postate diferite materiale, fiind un suport metodologic, care sprijina profesorii debutanti. A desfasurat numeroase actiuni de sustinere a predarii educatiei plastice in scoli, cand s-a propus reducerea numarului de ore in 2020 si eliminarea notelor in 2022, demonstrand importanta educatiei artistice prin petitii si memorii, solicitand sprijinul societatii civile al asociatiei de parinti si al conducerii UAP. Are o experienta la catedra de peste 35 de ani in invatamantul gimnazial, formal vocational si la cluburi de arta. Este profesor metodist in cadrul ISJ Prahova, autor a numeroase manuale scolare aprobate Ministerul Educatiei, artist plastic profesionist, membru UAP.
BRAILEANU, Adriana
ADRIANA BRAILEANU – profesor gradul didactic I (Colegiul de Arta „Carmen Sylva” din Ploiesti); a absolvit Facultatea de Arte Decorative si Design a Universitatii Nationale de Arte Bucuresti, sectia Sticla, doctor al Facultatii de Filosofie a Universitatii din Bucuresti; artist plastic, membru al Uniunii Artistilor Plastici, cu expozitii personale si de grup nationale si internationale; membru fondator al Asociatiei Dintr-un Basm, colaborator la proiecte de tip Erasmus+.
Liliana Marin este profesor de arte vizuale la Colegiul de Arta „Carmen Sylva” din Ploiesti. Are experienta la catedra de 14 ani in invatamantul formal vocational si in invatamantul gimnazial, activand si ca muzeograf la Muzeul „Nicolae Grigorescu” din Campina. Este profesor mentor din 2020, artist plastic profesionist, membru UAP, in prezent, presedinta a filialei UAP Prahova.
Madalina Gheorghe-Tanase este profesor de arte vizuale la Colegiul de Arta „Carmen Sylva” din Ploiesti, doctor in estetica si filosofia artei, cu o teza in domeniul educatiei prin arta cu titlul „Cunoasterea in arta. Educarea sensibilitatii estetice in scoala”. Are experienta la catedra de 20 de ani in invatamantul gimnazial, formal vocational si non-formal. Formator la Primaria Municipiului Bucuresti - PROEDUS (Centrul de Proiecte si Programe Educative si Sportive), profesor mentor din 2018, artist plastic profesionist, membru UAP.