Manualul de limba franceza pentru clasa a VII-a L2 respecta modelul de invatare centrat pe elev. Este structurat in 8 unitati si propune activitati diverse, organizate in jurul celor 4 competente generale, privilegiind demersul comunicativ si intercultural si oferind situatii concrete de comunicare, moduri de lucru variate, documente autentice, tematici interesante si adaptate centrelor de interes ale elevilor.
Manualul vine in intampinarea profesorilor care isi doresc elevi motivati si ore dinamice, atractive si eficiente, dar si a elevilor, pentru ca ludicul si invatarea de placere ocupa un loc important.
DOINA GROZA, profesor de limba franceza, gradul didactic I, Liceul Teoretic ”Eugen Lovinescu”, Bucuresti, autoare de manuale
ZOTA GABRIELA, profesor de limba franceza, grad didactic I – Scoala Centrala, Bucuresti. Membru al comisiei nationale de specialitate din cadrul MEN, profesor evaluator abilitat in cadrul examenelor DELF. A participat la stagii de formare si la proiecte la nivel national si international.
Manualul de limba franceza pentru clasa a VII-a L2 respecta modelul de invatare centrat pe elev. Este structurat in 8 unitati si propune activitati diverse, organizate in jurul celor 4 competente generale, privilegiind demersul comunicativ si intercultural si oferind situatii concrete de comunicare, moduri de lucru variate, documente autentice, tematici interesante si adaptate centrelor de interes ale elevilor.
Manualul vine in intampinarea profesorilor care isi doresc elevi motivati si ore dinamice, atractive si eficiente, dar si a elevilor, pentru ca ludicul si invatarea de placere ocupa un loc important.
www.editurauniversitara.ro