Societatea digitala a devenit un concept care tinde sa inlocuiasca notiunea de Societatea Informatiei considerandu-se ca exprima mult mai bine realitatea in care traim. Societatea digitala defineste si descrie o realitate sociala in care primordiale au devenit informatia si TIC (Tehnologiile Informatiei si ale Comunicarii), asimilate in toate activitatile si sectoarele sociale.
Societatea, prin toate componentele sale, gliseaza spre mediul digital si, astfel, regasim domeniile cunoscute redefinite de mediul digital: e-Governence, e-Administration, e-Inclusion, e-Learning, e-Science, e-Culture, e-Healt, e-Business, e-Market, e-Media, e-Entertainement, etc. Modelele de organizare sociala, cu toate componentele lor, se regasesc in mediul digital si se remodeleaza sau chiar se inventeaza, reinventeaza in noi modele sociale, determinate si conditionate de tehnologiile digitale si pe care le consideram, in ansamblul lor, Societatea digitala. Societatea digitala copiaza si recreeaza societatea reala in aproape toate aspectele sale fundamentale cu elemente pozitive dar si negative, astfel, omul in spatiul digital trebuie sa faca fata acestei noi realitati digitale.
A absolvit: Universitatea din Bucuresti, Specializarea Biblioteconomie si Stiinta Informarii; Academia de Studii Economice din Bucuresti, Specializarea Finante, Banci, Contabilitate. Are diploma de Doctor in Filologie obtinuta la Universitatea din Bucuresti si diploma de Doctor in Stiintele Informarii si Comunicarii obtinuta la Universitatea Michel de Montaigne, Bordeaux III, Franta. In prezent este Profesor la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Litere unde este ��i conducator de doctorat in domeniul Filologie, specializarea Biblioteconomie si Stiintele Informarii. A participat la manifestari stiintifice, dezbateri privind formarea si educatia in domeniul Stiintelor Informarii si Comunicarii; este autor si coautor a 20 de carti; peste 140 comunicari, studii si articole in reviste specializate; a participat la elaborarea a 20 de proiecte de cercetare (nationale si internationale).
Domenii de cercetare: Stiintele Informarii si Comunicarii, Biblioteconomie, Biblioteci digitale.
Societatea digitala a devenit un concept care tinde sa inlocuiasca notiunea de Societatea Informatiei considerandu-se ca exprima mult mai bine realitatea in care traim. Societatea digitala defineste si descrie o realitate sociala in care primordiale au devenit informatia si TIC (Tehnologiile Informatiei si ale Comunicarii), asimilate in toate activitatile si sectoarele sociale.
Societatea, prin toate componentele sale, gliseaza spre mediul digital si, astfel, regasim domeniile cunoscute redefinite de mediul digital: e-Governence, e-Administration, e-Inclusion, e-Learning, e-Science, e-Culture, e-Healt, e-Business, e-Market, e-Media, e-Entertainement, etc. Modelele de organizare sociala, cu toate componentele lor, se regasesc in mediul digital si se remodeleaza sau chiar se inventeaza, reinventeaza in noi modele sociale, determinate si conditionate de tehnologiile digitale si pe care le consideram, in ansamblul lor, Societatea digitala. Societatea digitala copiaza si recreeaza societatea reala in aproape toate aspectele sale fundamentale cu elemente pozitive dar si negative, astfel, omul in spatiul digital trebuie sa faca fata acestei noi realitati digitale.