Manuscript proposals: info@editurauniversitara.ro / 0745 204 115 //// Tracking orders Individuals / Sales:0745 200 718 / 0745 200 357 Orders Legal entities: 0721 722 783

Editura Universitara The image of the public institutions

33,72 Lei

ISBN: 978-606-28-0264-6

DOI: 10.5682/9786062802646

Publisher year: 2015

Edition: I

Pages: 246

Publisher: Editura Universitara

Author: Corina Radulescu

Unavailable at the moment
Product Code: 9786062802646 Do you need help? 0745 200 718 / 0745 200 357
Add to wishlist Request information
  • More details
  • Authors
  • Reviews (0)

Plecand de la faptul ca instituÈ›ia publica nu-si defineste imaginea in acelasi mod ca o organizaÈ›ie privata in lucrarea de faÈ›a ne-am propus sa raspundem la cateva intrebari: Ce este imaginea instituÈ›iei publice? In ce consta managementul ei? Care este misiunea comunicarii instituÈ›ionale? Care sunt elementele ce modeleaza imaginea unei instituÈ›ii publice (indicatorii de imagine)? Cum pot organizaÈ›iile – prin crearea unor sigle, semnaturi, caractere ale literelor etc. eficiente si adecvate – sa se doteze cu adevarate sisteme de semne identitare si de recunoastere? Care sunt virtuÈ›iile unui bun logo? Care sunt instrumentele cele mai utilizate in sectorul public in relaÈ›iile cu media? Care sunt avantajele dar si dezavantajele folosirii Internetului in sectorul public? Media electronica respecta regulile de baza proprii sectorului public (identificarea clara a emiÈ›atorului, arhitectura si model de navigare adaptat la toata populaÈ›ia etc.)? Ce sunt reprezentarile sociale si in ce fel ordoneaza ele percepÈ›ia cetaÈ›enilor despre o instituÈ›ie publica?

Corina Radulescu

If you want to express your opinion about this product you can add a review.

The review was sent successfully.

Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

You must add at least one product to compare products.

Was added to wishlist!

Was removed from wishlist!