ISBN: 978-606-28-0596-8
DOI: 10.5682/9786062805968
Publisher year: 2017
Edition: I
Pages: 196
Publisher: Universitară
Author: Ioana Stancescu
Metacognitie si motivatie in invatarea academica. Repere psihodidactice
DownloadIntroducere / 7
Motivatia invatarii scolare (Raluca Tomsa) /9
Perspective teoretice asupra motivatiei/ 10
Definirea si caracterizarea formelor motivatiei / 18
Motivatia autonoma versus motivatia controlata / 19
Amotivatia sau demotivarea elevului in activitatea de invatare/ 23
Motivatia extrinseca pentru invatare / 25
Motivatia intrinseca pentru invatare / 28
Studii in Romania/ 31
Masurarea motivatiei scolare – perspectiva teoriei autodeterminarii (Valeria Negovan) / 39
Masurarea motivatiei scolare sub aspectul surselor ei/ 42
Masurarea motivatiei scolare sub aspectul tipurilor de scopuri / 49
Probleme comune ale utilizarii instrumentelor/scalelor de evaluare a motivatiei scolare / 54
Angajamentul scolar – conceptualizare si masurare (Valeria Negovan) / 62
Angajamentul scolar – un construct multidimensional / 62
Masurarea angajamentului scolar / 67
Motivatie si angajament in activitatea si invatarea scolara – doua constructe
distincte dar interrelationate (Valeria Negovan, Raluca Tomsa)/ 80
Motivatia pentru invatarea scolara/academica in relatie cu tranzitia la un ciclu superior de instruire (Anca Maria Blajan) / 94
Motivatie si integritate academica la elevii de liceu (Smaranda Maria Gutu) / 109
Motivatia pentru invatare si perceptia stilului parental in adolescenta – aspect corelationale si diferentiale (Iulia Alexandra Serbu) / 126
Motivatia academica si valorizarea de sine in alegerea domeniului de studii universitare (Georgiana-Maria Tiboaca) / 142
Motivatia academica si angajamentul scolar in relatie cu profilul studiilor la elevii de liceu (Oana Paraschiv) /156
Angajamentul si orientarea scopului invatarii in relatie cu nivelul educational (Cristina-Mihaela Tintesan) / 169
Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
write a review
The review was sent successfully.