ISBN: 978-606-28-0647-7
DOI: 10.5682/9786062806477
Publisher year: 2017
Pages: 122
Publisher: Editura Universitară
Author: Lavinia Dovleac
MARKETINGUL INOVATIEI
DownloadINTRODUCERE /7
CAPITOLUL 1. MARKETINGUL IN CONTEXTUL INOVARII / 10
1.1. Conceptia de marketing si evolutia ei / 10
1.2. Noi directii in dezvoltarea marketingului contemporan/ 13
1.3. Relatia marketing – inovare in era digitala / 22
1.3.1. Rolul inovatiilor in societatea contemporana/ 22
1.3.2. Sursele inovarii si tipologiile acesteia /23
1.3.3. Marketingul si esecul in procesul de inovare/ 27
CAPITOLUL 2. MARKETINGUL INOVATIEI – O NOUA SPECIALIZARE A MARKETINGULUI / 31
2.1. Aspecte definitorii ale marketingului inovatiei /31
2.2. Instrumentele strategice ale marketingului inovatiei / 35
2.3. Strategii de piata in marketingul inovatiei /43
CAPITOLUL 3. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE INOVATII /50
3.1. Notiuni generale referitoare la comportamentul consumatorului/50
3.2. Modificari ale comportamentului consumatorului in era digitala/ 52
3.3. Modalitati de abordare a generatiilor de consumatori ai erei digitale /55
3.4. Adoptarea si difuzia produselor inovative/ 58
CAPITOLUL 4. MIXUL DE MARKETING PENTRU PRODUSELE INOVATIVE/ 67
4.1. Politici si strategii de produs in cazul inovatiilor/ 67
4.1.1. Crearea si dezvoltarea produselor inovative/ 67
4.1.2. Consideratii asupra politicilor de produs in cazul inovatiilor/ 73
4.1.3. Consideratii privind strategiile de produs in cazul inovatiilor/ 75
4.2. Politici si strategii privind preturile produselor inovative /80
4.2.1. Factorii care influenteaza formarea preturilor produselor inovative / 80
4.2.2. Politici de pret pentru produsele inovative / 82
4.2.3. Strategii de pret pentru produsele inovative/ 83
4.3. Politici si strategii privind promovarea produselor inovative/ 86
4.3.1. Instrumente de promovare a produselor inovative /86
4.3.2. Canale de comunicare in cazul produselor inovative / 88
4.3.3. Strategii de promovare a produselor inovative/ 93
4.4. Politici si strategii privind distributia produselor inovative/95
4.4.1. Politici de distributie a produselor inovative/ 96
4.4.2. Strategii de distributie a produselor inovative /100
4.5. Politici si strategii privind serviciile de asistenta si suport informational destinate clientilor / 102
4.5.1. Necesitatea unei politici de servicii de asistenta si suport informational pentru clienti specifica inovatiilor / 103
4.5.2. Tipuri de servicii de asistenta si suport informational specifice inovatiilor/105
4.5.3. Strategiile de servicii de asistenta si suport informational pentru clienti specifice inovatiilor /109
BIBLIOGRAFIE /113
Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.roCompare
You must add at least one product to compare products.
Was added to wishlist!