MARKETING OF INNOVATION

22,00 Lei

ISBN: 978-606-28-0647-7

DOI: 10.5682/9786062806477

Publisher year: 2017

Pages: 122

Publisher: Editura Universitară

Author: Lavinia Dovleac

Unavailable at the moment
Product Code: SKU-11549 Do you need help? 0745 200 718 / 0745 200 357
Add to wishlist Request information
  • Download
  • Content
  • Authors
  • Reviews (0)

INTRODUCERE /7

CAPITOLUL 1. MARKETINGUL IN CONTEXTUL INOVARII / 10

1.1. Conceptia de marketing si evolutia ei / 10

1.2. Noi directii in dezvoltarea marketingului contemporan/ 13

1.3. Relatia marketing – inovare in era digitala / 22

1.3.1. Rolul inovatiilor in societatea contemporana/ 22

1.3.2. Sursele inovarii si tipologiile acesteia /23

1.3.3. Marketingul si esecul in procesul de inovare/ 27

CAPITOLUL 2. MARKETINGUL INOVATIEI – O NOUA SPECIALIZARE A MARKETINGULUI / 31

2.1. Aspecte definitorii ale marketingului inovatiei /31

2.2. Instrumentele strategice ale marketingului inovatiei / 35

2.3. Strategii de piata in marketingul inovatiei /43

CAPITOLUL 3. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE INOVATII /50

3.1. Notiuni generale referitoare la comportamentul consumatorului/50

3.2. Modificari ale comportamentului consumatorului in era digitala/ 52

3.3. Modalitati de abordare a generatiilor de consumatori ai erei digitale /55

3.4. Adoptarea si difuzia produselor inovative/ 58

CAPITOLUL 4. MIXUL DE MARKETING PENTRU PRODUSELE INOVATIVE/ 67

4.1. Politici si strategii de produs in cazul inovatiilor/ 67

4.1.1. Crearea si dezvoltarea produselor inovative/ 67

4.1.2. Consideratii asupra politicilor de produs in cazul inovatiilor/ 73

4.1.3. Consideratii privind strategiile de produs in cazul inovatiilor/ 75

4.2. Politici si strategii privind preturile produselor inovative /80

4.2.1. Factorii care influenteaza formarea preturilor produselor inovative / 80

4.2.2. Politici de pret pentru produsele inovative / 82

4.2.3. Strategii de pret pentru produsele inovative/ 83

4.3. Politici si strategii privind promovarea produselor inovative/ 86

4.3.1. Instrumente de promovare a produselor inovative /86

4.3.2. Canale de comunicare in cazul produselor inovative / 88

4.3.3. Strategii de promovare a produselor inovative/ 93

4.4. Politici si strategii privind distributia produselor inovative/95

4.4.1. Politici de distributie a produselor inovative/ 96

4.4.2. Strategii de distributie a produselor inovative /100

4.5. Politici si strategii privind serviciile de asistenta si suport informational destinate clientilor / 102

4.5.1. Necesitatea unei politici de servicii de asistenta si suport informational pentru clienti specifica inovatiilor / 103

4.5.2. Tipuri de servicii de asistenta si suport informational specifice inovatiilor/105

4.5.3. Strategiile de servicii de asistenta si suport informational pentru clienti specifice inovatiilor /109

BIBLIOGRAFIE /113 

Lavinia Dovleac

write a review


Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Compare

You must add at least one product to compare products.

close

Was added to wishlist!

A fost sters din wishlist!