Crisis Strategies in Sustainable Tourism Management. Case Study: Romania

-27%
15,00 Lei   10,95 Lei

ISBN: 978-606-28-1100-6

DOI: 10.5682/9786062811006

Publisher year: 2020

Edition: I

Pages: 150

Publisher: Editura Universitară

Author: Cristian Florea

In stock
Stock limit
- +
Add to cart
Product Code: 9786062811006 Do you need help? 0745 200 718 / 0745 200 357
Add to wishlist Request information
  • Content
  • Authors
  • Reviews (0)

Introducere/ 7

Capitolul 1 - Turismul durabil – intre teorie si practica/ 9

1.1. Conceptul de turism durabil/ 9

1.2. Relatia dintre turism durabil si dezvoltare durabila / 14

1.3. Interactiunea dintre mediu si turism durabil/ 22

Capitolul 2 - Dinamica turismului la nivel global si national in contextul crizei economico-financiare/ 30

2.1. Masuri economice luate de institutiile internationale pentru reducerea efectelor crizei asupra turismului/ 30

2.2. Dinamica turismului durabil in contextul crizei globale actuale /33

2.2.1. Dinamica sosirilor si incasarilor turistice la nivel international in perioada post criza/ 33

2.2.2. Topul destinatiilor internationale dupa numarul de sosiri si incasari si situatia Europei in anul 2013/ 48

2.2.3. Topul destinatiilor internationale dupa numarul de sosiri si incasari si situatia Europei in anul 2014/ 50

2.3. Analiza sosirilor si incasarilor in turismul romanesc /51

2.4. Impactul social determinat de numarul de sosiri al turistilor in Romania/ 64

2.5. Impactul de mediu determinat de numarul de sosiri al turistilor in Romania/66

Capitolul 3 - Strategii si programe pentru promovarea turismului durabil in Romania/ 69

3.1. Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007-2026/ 69

3.2. Strategii nationale implementate in Romania in domeniul turismului/ 73

3.2.1. Masterplanul pentru Dezvoltarea turismului balnear/  73

3.2.2. Strategia nationala de dezvoltare a ecoturismului/ 74

3.2.3. Strategia de promovare a brandului turistic national / 75

3.2.4. Programe nationale si internationale privind dezvoltarea turistica a Romaniei / 77

3.3. Perspective ale turismului in conceptia factorilor de interes si investitiile in turismul romanesc/ 80

3.4. Chestionar privind criza economica si impactul asupra dinamicii turismului din Romania/ 84

3.4.1. Analiza datelor obtinute in urma aplicarii chestionarului/ 85

3.4.2. Concluzii in urma aplicarii si analizarii chestionarului / 96

Capitolul 4 - Strategii de criza pentru promovarea si dezvoltarea turismului durabil in Romania/ 100

4.1. Stadiul cunoasterii privind situatia turistica din statiunea Sinaia/ 100

4.2. Analiza SWOT a situatiei turistice din statiunea Sinaia ./104

4.3. Strategii pentru promovarea formelor de turism durabil/ 106

4.4. Aplicatie online pentru asigurarea managementului calitatii turismului din orasul Sinaia/121

4.4.1. Prezentarea metodologiei/ 121

4.4.2. Prezentarea sistemului informatic utilizat/ 127

4.5. Program turistic propus pentru statiunea Sinaia in vederea cresterii duratei medii de cazare a turistilor nerezidenti /. 132

4.6. Impactul implementarii strategiei propuse / 134

Concluzii / 137

Bibliografie / 145

Cristian Florea

write a review


Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Compare

You must add at least one product to compare products.

close

Was added to wishlist!

A fost sters din wishlist!