ISBN: 978-606-28-0264-6
DOI: 10.5682/9786062802646
Publisher year: 2015
Edition: I
Pages: 246
Publisher: Editura Universitara
Author: Corina Radulescu
Plecand de la faptul ca instituția publica nu-si defineste imaginea in acelasi mod ca o organizație privata in lucrarea de fața ne-am propus sa raspundem la cateva intrebari: Ce este imaginea instituției publice? In ce consta managementul ei? Care este misiunea comunicarii instituționale? Care sunt elementele ce modeleaza imaginea unei instituții publice (indicatorii de imagine)? Cum pot organizațiile – prin crearea unor sigle, semnaturi, caractere ale literelor etc. eficiente si adecvate – sa se doteze cu adevarate sisteme de semne identitare si de recunoastere? Care sunt virtuțiile unui bun logo? Care sunt instrumentele cele mai utilizate in sectorul public in relațiile cu media? Care sunt avantajele dar si dezavantajele folosirii Internetului in sectorul public? Media electronica respecta regulile de baza proprii sectorului public (identificarea clara a emițatorului, arhitectura si model de navigare adaptat la toata populația etc.)? Ce sunt reprezentarile sociale si in ce fel ordoneaza ele percepția cetațenilor despre o instituție publica?
Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro