Managementul serviciilor

ISBN: 978-973-749-875-5

Anul publicării: 2010

Editia: I

Pagini: 177

Editura: Editura Universitară

Autor:

Elisabeta Andreea Budacia
Lucian Constantin Gabriel Budacia
Lucian Constantin Gabriel Budacia
Laurenţiu Nicolai Hreniuc
Alexandra Perju
Laura Georgeta Tănăsoaica
Cod Produs: SKU-695 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)
Lucian Constantin Gabriel Budacia
Lucian Constantin Gabriel Budacia

Lector universitar la Universitatea Româno-Americană din Bucureşti. Doctor în specializarea contabilitate, cu Teza: “TRATAMENTE CONTABILE PRIVIND TRANZACŢIILE INTERNAŢIONALE DE EXPORT ŞI IMPORT CU MĂRFURI” Absolvent al cursului de Master în Afaceri Internaţionale din cadrul Facultăţii Relaţii Internaţionale ASE Bucureşti. Absolvent al cursului postuniversitar “Contabilitatea pe baza standardelor internaţionale de contabilitate” din cadrul ASE Bucureşti. Expert contabil şi membru al CECCAR Militant pentru competenţă, exigenţă şi calitate în profesia contabilă liberală. Adept al elaborării Standardelor Româneşti de Contabilitate, armonizate cu Directivele contabile europene şi cu Standardele Internaţionale de Contabilitate.


Elisabeta Andreea Budacia Doctor în economie, specializarea economia comerţului şi serviciilor, în cadrul Academiei de Studii Economice, Facultatea de Comerţ. Lector universitar la Universitatea Româno – Americană. Are contribuţii importante în domeniul cercetării ştiinţifice, prin realizarea şi prezentarea unor comunicări la simpozioane şi conferinţe ştiinţifice cu participare naţională şi internaţională, precum şi prin publicarea acestora în volume sau reviste de mare prestigiu; printre cele mai semnificative se regăsesc: Marketingul serviciilor audiovizuale; Aspecte manageriale privind activităţile de comerţ exterior, Locul şi rolul serviciilor informative, culturale, educaţionale şi de divertisment în cadrul pieţei serviciilor din România, Price risk management in international commercial transactions with industrial goods, The specifics of Marketing mix strategies in television, Tehnici promoţionale în domeniul audiovizualului, Marketing research coordinates in the television field etc. În literatura de specialitate s-a afirmat prin contribuţii la realizarea Tratatului de management comercial, a culegerii de Management Comercial – structuri instrumentale, tematici de dezbateri şi referate, studii de caz, lucrări practice, lucrări de licenţă, teste, a Dicţionarului Explicativ de Management Comercial şi a lucrării Marketing – aspecte teoretice, studii de caz, aplicaţii, teste. De-a lungul carierei sale academice a predat cursuri şi a ţinut seminarii la discipline precum: Managementul Afacerilor Comerciale, Bazele Marketingului, Politici şi Strategii de Marketing. Domeniul său de competenţă include: managementul comercial, marketingul şi tehnicile de studiere a pieţei.
Laurenţiu Nicolai Hreniuc
Alexandra Perju
Laura Georgeta Tănăsoaica

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!