Managementul general al firmei. Concepte. Instrumente. Modele

30,00 Lei

ISBN: 978-606-28-1166-2

DOI: https://doi.org/10.5682/9786062811662

Anul publicării: 2020

Editia: I

Pagini: 190

Editura: Editura Universitara

Autor: Vadim Dumitrascu

In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062811662 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Download
  • Autori
  • Cuprins
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Cele trei perspective asupra firmei - „masinarie“ generatoare de rezultate economice, colectivitate omeneasca si organism evolutiv - ne indreptatesc sa credem ca managementul firmei nu este numai un management strict economic, ci si un management organizational si, deopotriva, un management al dezvoltarii. Managementul firmei este in toate cele trei aspecte simultan, fara vreo discriminare, fara vreo ierarhie, fara vreo ordine de prioritate. Sarcina managementului este de a crea si mentine o firma competitiva, capabila sa produca rezultate in contextul unui mediu fluctuant si complex. Indeplinirea acestei misiuni nu este posibila daca se pune accentul numai pe una dintre cele trei dimensiuni semnalate, de regula pe managementul economic, celelalte doua fiind ignorate. Succesul activitatii manageriale este conditionat de integrarea armonioasa a celor trei factori in deciziile, politicile si practicile managementului firmei. Aceasta idee rezuma „firul rosu“ care strabate intreaga lucrare. 

Vadim Dumitrascu 
  • Managementul general al firmei. Concepte. Instrumente. Modele

    Descarca

VADIM DUMITRASCU

www.editurauniversitara.ro

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!