Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitara Management in turism si servicii - Steliana Cojocariu

ISBN: 978-973-749-933-2

Anul publicării: 2010

Editia: I

Pagini: 168

Editura: Editura Universitara

Autor: Steliana Cojocariu

Cod Produs: 9789737499332 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
  • Descriere
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)

Managementul este unul din factorii esenţiali care explică de ce o ţară este bogată sau săracă – şi cunoscut fiind că imaginea unui tot este dată de componentele sale, am putea spune că însăşi organizaţiile nu sunt bune ori rele, ci ele sunt în concordanţă cu oamenii care le conduc, deci orchestrând cu managementul practicat, ele sunt bine sau rău conduse. Aşadar, una din cerinţele ce se impun în perioada actuală pentru promovarea şi extinderea managementului performant la nivelul organizaţiilor turistice româneşti este dezvoltarea abilităţii şi capacităţii managerilor de a şti să lucreze cu oamenii, de a-i antrena, motiva şi a le canaliza eforturile în direcţia proiectului colectiv care este strategia organizaţiei. Această cerinţă nu trebuie privită ca un simplu exerciţiu teoretic, ci ca unul din principalele mijloace de intervenţie activă pentru sporirea ataşamentului salariaţilor faţă de organizaţie şi misiunea acesteia, pentru receptarea pozitivă a strategiei şi schimbărilor impuse de implementarea ei. Realizarea sa presupune din partea managerilor: disponibilitate pentru dialog şi comunicare, la actul decizional; luarea în consideraţie a aşteptărilor şi intereselor subordonaţilor; explicarea misiunii întreprinderii şi a obiectivelor sale strategice, crearea unui climat şi a unui cadru organizaţional care să favorizeze cooperarea şi comunicarea între indivizi, stimularea creativităţii, dezvoltarea carierei salariaţilor şi aplicarea unui sistem corect de recompense şi sancţiuni. Alături de acestea, forţa exemplului personal, credibilitatea în raporturile cu subordonaţii şi celelalte grupuri de interese, onestitatea şi corectitudinea constituie, de asemenea, alţi factori motivanţi pentru întregul personal. Cartea de faţă are drept scop explicarea procesului de management, a metodelor, instrumentelor şi tehnicilor care trebuie folosite de către factorii decizionali pentru îmbunătăţirea managementului organizaţiilor turistice, în favoarea creşterii competititvităţii acestora pe piaţa unică europeană, constituind prin tema abordată, prin modul de structurare a cercetărilor întreprinse, o lucrare cu valoare ştiinţifică, dar şi cu valoare practică.

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Steliana Cojocariu
Steliana Cojocariu

Licenţiată a Universităţii Româno-Americană din Bucureşti, Facultatea de Economia Turismului Intern şi Internaţional (1996) Doctor în economie, Academia de Studii Economice, Facultatea de Comerţ, cu teza: Posibilităţí privind îmbunătăţirea calităţii serviciilor hoteliere din România în acord cu exigenţele Uniunii Europene (2010) Formator pentru industria ospitalităţii şi turismului la Centrul Naţional de Învăţământ Turistic din Bucureşti între anii 1996-2002 şi la THR CG Bucureşti, între anii 2002-2006 Burse de studii: PHARE la şcoli de turism din Irlanda şi Franţa (1997); Elveţía - Ecoll Swis Sierre (1998); Universitatea CUOA, Italia (2000) Stagii de observare efectuate la hotelul Sofitel din Luxemburg (2002) şi hotelul Novotel din Belgia (2004), oferite de către Asociaţia Europeană a Şcolilor de Hotelărie şi Turism (AEHT), în urma unui concurs de selecţie, profesorilor de la şcolile de turism din Europa. Consilier evaluare examinare la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului din anul 2006 Din anul 2004 şi până în prezent a publicat peste 25 de articole în reviste de specialitate cotate A şi B+ de către CNCSIS şi a elaborat cinci manuale în calitate de coautor: Manualul Directorului de Agenţie de Turism; Manualul Directorului de Hotel; Manualul Directorului de Restaurant; Manualul conducătorului de pensiune mică, patron (girant) în turism; Managementul Calităţii Serviciilor din Turism şi Industria Ospitalităţii.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!