Management comercial si politici de marketing

-27%
28,00 Lei   20,44 Lei

ISBN: 978-606-28-0145-8

DOI: 10.5682/9786062801458

Anul publicării: 2014

Editia: I

Pagini: 184

Editura: Editura Universitară

Autor: Mihaela-Mirela Dogaru, Robert Chira

Momentan indisponibil
Cod Produs: 9786062801458 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Download
  • Cuprins
  • Autori
  • Review-uri (0)
  • Management comercial si politici de marketing

    Descarca

CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC /7

1.1.   Conceptul de management strategic/7

1.2.   Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial/17

1.3    Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica/19

1.4.   Avantajele si limitele managementului strategic/27

1.5.   Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/28

CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT /32

2.1.   Resurse necesare/35

2.2.   Instrumente manageriale -  capabilitati/37

2.3.   Analiza lantului valoric/42

2.4.  Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial./47

2.5.   Rolul leadership-ului in managementul strategic/49

2.6.   Matricea de Evaluare Interna (IFE)/50

CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN /73

3.1.   Prezentare general/73

3.2.   Macromediul firmei/74

3.3.   Micromediul firmei/80

3.4.   Analiza macro-mediului intreprinderii/98

3.5.   Managementul pe baza de buget/102

CAPITOLUL IV -  ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE /104

4.1.   Conceptul de strategie si principalele caracteristici - managementul strategic al afacerilor/104

4.2.   Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii - tehnici manageriale/120

          4.2.1.  Modelul celor cinci forte ale concurentei/124

          4.2.2.  Avantajul concurential si strategiile generice/132

CAPITOLUL V  -  STRATEGII DE PERFORMANTA /138

5.1.   Elaborarea si implementarea strategiilor/139

          5.1.1.   Analiza SWOT/141

          5.1.2.   Strategii de eficienta/145

          5.1.3.   Strategii de calitate/147

          5.1.4.   Strategii de inovare - managementul pe baza de proiecte/149

CAPITOLUL VI -  STRATEGII DE BUSINESS /152

6.1.   Strategia liderului de cost/152

6.2.   Strategia diferentierii/153

6.3.   Strategia focalizarii/154

6.4.   Strategia de investitii/156

CAPITOLUL VII - STRATEGII DE COMPETITIE /157

7.1.   Strategii in industrii fragmentate/157

7.2.   Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare/159

7.3.   Strategii in industrii mature - managementul prin motivatie/161

7.4.   Strategii in industriile aflate in declin/163

Bibliografie/178

Mihaela-Mirela Dogaru

Asist. univ. drd.,  Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir


Robert Chira

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!