Baze teoretice si teste grila pentru managementul relatiilor cu clientii

-27%
14,45 Lei   10,55 Lei

ISBN: 978-973-749-892-2

DOI: 10.5682/9789737498922

Anul publicării: 2014

Pagini: 150

Editura: Editura Universitară

Autor: Emilia Pascu, Anca Andreia Vasile

Momentan indisponibil
Cod Produs: 9789737498922 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Autori
  • Review-uri (0)
Emilia Pascu

Este doctor in Economie si titular, in cadrul Facultatii de Management Turistic si Comercial din Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, Bucuresti, al disciplinelor Fundamentele stiintei marfurilor, Marfuri alimentare si siguranata consumatorului si Designul si estetica marfurilor. Activitatea stiintifica a autoarei este concretizata in titluri precum: Expertiza marfurilor, Designul ai estetica marfurilor, Managementul relatiei cu clientii, Marfuri alimentare si siguranta consumatorului etc. in calitate de autor si co-autor, precum si numeroase articole si alte studii, ce acopera sfera calitatii produselor si serviciilor  cu accent pe securitatea consumatorilor si crearea unei relatii de lunga durata cu clientii.


Anca Andreia Vasile

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!